1401/11/20-16:57
شهردار منطقه۸ خبرداد:

پیشگیری از لغزندگی معابر با خدمت رسانی بیش از ۲۵۰ نیروی انسانی ۱۴ دستگاه ماشین آلات نمک پاشی در سطح معابر منطقه هشت

پیشگیری از لغزندگی معابر با خدمت رسانی بیش از ۲۵۰ نیروی انسانی ۱۴ دستگاه ماشین آلات نمک پاشی در سطح معابر منطقه هشت

همزمان با بارش برف بیش از ۲۵۰ نیروی انسانی و ۱۴ دستگاه ماشین‌آلات تخصصی برفروبی در معابر اصلی و ستاد برف‌روبی شهرداری منطقه۸‌ مشغول خدمت رسانی هستند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه به دنبال بارش برف و افزایش بارش نزولات آسمانی گفت: از بامداد روز پنج‌شنبه همه نیروهای اجرایی و‌ تجهیزات منطقه به حالت آماده باش درآمدند و همزمان با شدت گرفتن برف، کلیه تجهیزات تخصصی برف‌روبی و نیروهای انسانی درحال خدمت رسانی هستند.

تنهایی شهردار منطقه۸ از امکان تامین ۱۰ هزار عدد کیسه شن مخصوص و جانمایی در ۸۰ مخزن خبر داد و تصریح کرد: پس از کاهش بارش نزولات آسمانی عوامل اجرایی در ستادهای برف روبی منطقه، آماده سازی مجدد کیسه شن مخصوص را آغاز خواهند کرد تا آمادگی ۱۰۰ درصدی برای بارش‌های آتی را داشته باشیم.

گفتنی است هم اکنون۲ دستگاه کامیون تیغه دار، ۲ دستگاه خودرو مکانیزه خوردو نمک‌پاش، ۲ دستگاه کامیون، ۸ دستگاه خاور روباز، در نقاط حساس منطقه و بیش از ۲۵۰ نیروی انسانی مشغول خدمت رسانی هستند و با پایان یافتن برف، برای جلوگیری از شکسته شدن شاخه‌ها عملیات برف تکانی آغاز می‌شود.

همچنین شهروندان منطقه هشت می‌توانند گزارش های خود را از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام کنند تا در کوتاه ترین زمان خدمت رسانی در منطقه انجام پذیرد‌.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط