1401/11/24-00:05

آماده باش نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۹ در پی آغاز بارش برف

آماده باش نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۹ در پی آغاز بارش برف

شهردار منطقه ۱۹ از آماده‌باش نیروهای کارگری خدمات شهری و فضای سبز در پی آغاز بارش‌های امروز خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: با آغاز شدت بارش ها از صبح امروز نیروهای زحمتکش خدمات شهری منطقه در نقاط حساس مشغول خدمت رسانی هستند.

به گزارش شهردارآنلاین؛ این مسئول با تعریف محدوده فعالیت برای نواحی و استقرار ماشین آلات برف روبی بر تلاش به منظور سهولت تردد شهروندان در هنگام برف و باران تاکید و خاطر نشان کرد: تجهیزات ستاد برف روبی اعم از ۸ دستگاه خودرو خاور، ۷ دستگاه کامیون به همراه ۲ دستگاه نمک پاش مکانیزه بارگیری و در اختیار نواحی قرار گرفت.

به گفته این مسئول تجهیزات و ادوات برف روبی در ناحیه یک در محورهای آزادگان و شهید تندگویان و رمپ و لوپ پل های شهید صنیع خانی، میثاق، اشکذری و پل شهید لطیفی ناحیه دو در محورهای آزادگان، شهیدکاظمی، رمپ و لوپ پل های شهید کاظمی، شقایق، شکوفه و سروری ناحیه ۳ محورهای آزادگان، شهیدکاظمی، شقایق و رمپ و لوپ پلهای شهیدکاظمی، چهار دانگه، شقایق، شکوفه و سروری ناحیه چهار محورهای آزادگان، علامه عسگر و رمپ و لوپ پل های شهیدکاظمی، چهار دانگه و پل حرم ناحیه پنج محورهای آزادگان، شهید هاشمی، امام علی(ع)، علامه عسگر، باقر شهر و رمپ و لوپ پل های صنیع خانی، خالد حیدری، صالحی، سه راه باقر شهر آماده خدمت رسانی در زمان نیاز به شن و نمک پاشی هستند.

شهردار منطقه به استقرار ۴۰۰ تن شن و ۲۰۰ تن نمک در سایت مرکزی منطقه اشاره کرد و گفت:حدود ۲۰ تن شن و ۵ تن نمک در سایت های فرعی تعبیه شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط