1401/11/24-01:25
در طرح حامی شهر انجام می شود؛

افزایش گشت زنی تیم های ساماندهی افراد بی سرپناه در شب‌های برفی و سرد منطقه ۱۵

افزایش گشت زنی تیم های ساماندهی افراد بی سرپناه در شب‌های برفی و سرد منطقه ۱۵

مهدی اسمعیلی معاون اجتماعی منطقه ۱۵ با عنایت به شدت برودت هوای تهران و فصل سرما، از تشدید خدمات رسانی در خصوص ساماندهی افراد بی سرپناه و کارتن خواب خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اسمعیلی گفت: طرح حامی شهر که از ابتدای آذر ماه سال جاری شروع شده است با تاکیدات دکتر شیری شهردار باب الرضای تهران، با جدیّت هر چه بیشتر در حال انجام می باشد. همچنین تمامی ظرفیتها و پتانسیل های موجود در خصوص اجرای این طرح در این شب های سرد سال پای کار آمده اند.

به گفته او واحدهای گشت به دفعات در تمامی پاتوق‌ها و کلونی‌هایی که طی اجرای طرح حامی شهر در سطح منطقه شناسایی شده اند، سرکشی نموده و مددکاران اجتماعی ضمن تحویل نان و غذای گرم به مددجویان ایشان را به گرمخانه ها منتقل می نمایند.

همچنین او با اشاره به اینکه تا کنون ۶۴۶ نفر توسط گشتهای "حامی شهر" به گرمخانه ها منتقل شده اند، اظهار داشت شناسایی پاتوق های جدید از اهم وظایف گشت ها می باشد که ضمن گشت زنی ها، پاتوق های جدیدتری شناسایی شده و تیم های اعزامی برای ساماندهی مددجویان، به دفعات و مکررا به آن پاتوق ها سرکشی می نمایند.

همچنین وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان و کارتن خواب، می‌توانند مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ اطلاع داده و یا با شماره 02155522322 تماس گرفته تا با حضور مددکاران شهرداری منطقه نسبت به انتقال این افراد به گرمخانه‌ها اقدام شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط