1401/11/24-14:07
شعبانی تاکید کرد:

لزوم استقرار نظام کنترل کیفی پروژه‌های عمرانی در سال ۱۴۰۲

لزوم استقرار نظام کنترل کیفی پروژه‌های عمرانی در سال ۱۴۰۲

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ضمن پراهمیت دانستن لزوم استقرار نظام کنترل کیفیت پروژه‌های عمرانی، بر ضرورت ارتقای کیفی اقدامات اجرایی و پرهیز از دوباره‌کاری تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "عباس شعبانی" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در نشست قرار خدمت که در باغ گلاریس منطقه ۵ برگزار شد، با بیان اینکه چگونگی اجرای اقدامات عمرانی نقش مهمی در تعیین نحوه تعامل شهروندان با مدیریت شهری خواهد داشت، بر لزوم ارتقای کیفی اقدامات اجرایی و پرهیز از دوباره‌کاری تاکید و ابراز امیدواری کرد استقرار نظام کنترل کیفی پروژه‌های عمرانی که از الزامات مهم عمران شهری است طی سال ۱۴۰۲ عملیاتی شود.

شعبانی با اشاره به تعدد اقدامات برزمین مانده عمرانی و اینکه برخی از معابر شهر تهران برای سال‌ها بهسازی نشده است، بر نیاز معابر پایتخت به سالانه یک و نیم تن آسفالت تاکید و اضافه کرد: تهران در حال گذار به سوی میانسالی است و بخش قابل ملاحظه‌ای از پل‌ها به سمت فرسودگی پیش می‌رود. البته این درحالی است که معاونت فنی و عمرانی به صورت شبانه روزی مشغول پایش و مقاوم سازی این سازه‌ها است.

وی در ادامه منطقه ۵ را با توجه به سکونت چهره‌های شناخته شده ملی، منطقه‌‌‌ای پراهمیت دانست و خاطرنشان کرد: فضای کار عمرانی، نخستین عرصه مواجهه شهروندان با شهرداری است. هر شهروند با خروج از در منزل با آسفالت معابر، بزرگراه‌ها و پیاد‌ه‌راه‌ها سر و کار دارد و از این رو باید برای حفظ سطح مطلوب سرویس‌دهی در مجموعه معابر تلاش کرد.

گفتنی است در این نشست که علاوه بر معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، "سید محمد فیاض" مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌ها، "مسعود حق‌لطفی" مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و جمعی از مدیران و دست‌اندرکاران پروژه‌های این معاونت حضور داشتند، در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی در حال اجرا و آتی در محدوده منطقه ۵ بحث و تبادل نظر شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط