1401/11/26-19:57
اخ الصنایع خبر داد:

باز شدن گره ترافیکی بلوار امام ‌خمینی(ره) پس از ۱۱ سال/ امنیت به ساکنان محله خوش بازگشت

باز شدن گره ترافیکی بلوار امام ‌خمینی(ره) پس از ۱۱ سال/ امنیت به ساکنان محله خوش بازگشت

شهردار دیار مهر و ایمان با اعلام اینکه در پی تخریب ملک معارض بلوار امام خمینی(ره)، یکی از مطالبات اساسی ساکنان منطقه ۱۰ محقق شد، تاکید کرد: با آزادسازی کامل این معبر، گره ترافیکی ۱۱ ساله تقاطع خیابان خوش با بلوار امام خمینی(ره) رفع و امنیت اجتماعی به اهالی این محله باز‌گشت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ الصنایع» با اعلام این خبر گفت: طرح تعریض بلوار امام خمینی(ره) از سال ۹۰ آغاز و طی این مدت عمده عملیات تعریض معبر انجام شده بود، جز عدم تخریب یک ملک معارض که به مانعی در تکمیل این پروژه بدل شده بود.

وی ادامه داد: علاوه بر مشکلات ترافیکی که این ملک در مسیر ترددی بلوار امام خمینی(ره) ایجاد کرده بود، این مکان مخروبه به محلی برای ارتکاب انواع بزه و آسیب‌های اجتماعی بدل شده و امنیت و آسایش روانی ساکنان را مختل کرده بود.

شهردار منطقه با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری به هیچ عنوان تضییع حقوق شهروندان را برنمی‌تابد، اظهار داشت: با پیگیری مستمر این موضوع در دو ماه اخیر از طریق مراجع قانونی و قضایی، سرانجام حکم تخریب ملک صادر شد و شهرداری منطقه با کمک و حمایت فراجا و قوه قضاییه بدون فوت وقت، شب گذشته برای رفع معضل اقدام و ملک معارض را تخریب کرد.

به گفته اخ الصنایع، با این رفع معارض، بلوار امام خمینی(ره) در تقاطع خیابان خوش افزایش گذر خواهد داشت و با اجرای تمهیدات ترافیکی، بخش زیادی از بار ترافیکی این محله کاهش پیدا می‌کند.

وی افزود: جلب رضایت ساکنان منطقه و تسهیل شرایط تردد شهروندان و رفع گره‌های ترافیکی تقاطع خیابان خوش با بلوار امام خمینی(ره)، تخریب این ملک را به یکی از مطالبه‌‌های اساسی اهالی منطقه ۱۰ از شهرداری بدل کرده بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط