1401/11/29-17:51
محمد هادی علی احمدی خبر داد؛

آراستگی نمای بصری منطقه ۱۳ با اجرای مرحله نخست طرح بهاران خدمت

آراستگی نمای بصری منطقه ۱۳ با اجرای مرحله نخست طرح بهاران خدمت

محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ از اجرای مرحله نخست طرح ویژه بهارانه خدمت در این منطقه از تاریخ ۱۵ الی ۳۰ بهمن ماه با هدف بهبود منظر شهری و خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه گفت: اجرای دقیق و منظم طرح بهاران خدمت با توجه به تاکید شهردار محترم تهران ضروری و مهم است و شهروندان باید این اقدامات را در همه محلات منطقه به طور محسوس درک کنند.

محمد هادی علی احمدی در ادامه افزود: پس از بازدیدهای میدانی مستمر از نواحی ۴ گانه و نیازسنجی صورت گرفته، پروژه ها و برنامه های معاونت خدمات شهری و محیط زیست در چهار حوزه خدمات شهری، فضای سبز، زیبا سازی و ساماندهی بر اساس اولویت بندی نیازها تعیین و در قالب طرح بهاران خدمت در محلات اجرا می شود.

وی در ادامه افزود: مجموع فعالیتهای انجام شده در حوزه خدمات شهری تا امروز شامل رفت وروب معابر به متراژ ۱۷۰۷۲۰، لایروبی انهار روباز و روبسته به متراژ ۳۵۳۹۵ متر، شستشوی جداول، گاردریل و هندریل ها به طول ۱۶۹۰۰ متر، شستشوی معابر به متراز ۸۸۰۰ مترمربع و پاکسازی برچسب و پوستر به طول ۹۵۰ مترمربع بوده است.

محمد هادی علی احمدی در ادامه تاکید کرد: شستشو، ترمیم، رنگ آمیزی و نظافت کلیه مبلمان و المان، وسایل بازی و تندرستی و آبنماهای موجود به تعداد ۱۳۵۰ مورد، کند و کوب و کاشت درختچه به ترتیب ۲۲۵۰۰ مترمربع و ۱۸۰۰ اصله درخت بخشی از طرح های فضای سبز در این حوزه است.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اینکه این طرح در محله های شورا، آشتیانی، اسدی، اشراقی و بزرگراه امام علی(ع) اجرایی شده است، اظهار داشت: رفع نواقص روشنایی و نورپردازی پل های سواره رو و پیاده، رنگ آمیزی عناصر و مبلمان، نصب المان های هنری و حجمی، ساماندهی دستفروشان رنگ آمیزی و رفع سد معبر و حذف زواید فیزیکی کیوسک ها در منطقه از دیگر اقدامات اجرایی طرح بهاران خدمت در حوزه زیباسازی و ساماندهی می باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط