1401/12/01-22:12
در طرح «بهاران خدمت» انجام شد؛

نونوار شدن خیابان نبرد در منطقه ۱۵

نونوار شدن خیابان نبرد در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از اجرای طرح «بهاران خدمت» در خیابان نبرد همزمان با آغاز بهار طبیعت و بهار قرآن خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری درباره اين خبر گفت: خيابان نبرد جنوبی در محدوده اين منطقه با انجام اقدامات ترافيکی، عمرانی و خدمات شهری به عنوان محور نمونه طرح بهاران خدمت آماده شده است.

او به تشریح مجموعه اقدامات خدمات شهری در خیابان نبرد پرداخت و افزود: ۱۰ کیلوگرم طعمه گذاری، ۳ هزار مترطول لایرووبی انهار، ۳۵ هزار مترمربع اجرای عملیات رفت و روب معابر، ۸ هزار مترطول شستشوی المان های شهری، کاشت ۴۰۰ اصله درخت و درخچه، کاشت ۲۰۰ بوته گل و نشاء، هزار و ۸۰۰ مترمربع کندوکوب، ۳۰۰ مترمربع شستشو و واترسند بلاست، ۲۶۱ مترمربع اکران نقاشی دیواری، هز ار و ۷۰۰ مترمربع رنگ آمیزی جداره و ۳ هزار مترطول رنگ آمیزی جدول از جمله اقدامات حوزه خدمات شهری و محیط زیست در خیابان نبرد است.

شیری اضافه کرد: معاونت فنی و عمران و حمل‌ونقل و ترافیک نیز با انجام هزار و ۴۰۰ مترمربع پیاده روسازی، ۳۰۰ مترطول مرمت و بازسازی جدول، ۲۰ عدد تهیه و اجرای استوانه ایمنی، ۵ عدد تهیه و نصب ست بشکه و ۶ عدد تهیه و اجرای تابلوی خطرنما، ایمنی و تردد روان ترافيکی این معبر را ارتقا دادند.

شهردار منطقه در پایان با اشاره به نيازسنجی و دغدغه های مردم و نیز پیام‌های شهروندان در سامانه نظارت همگانی گفت: این طرح در محلات شوش، هاشم آباد، کیانشهر شمالی، رضویه، افسریه جنوبی، مسعودیه و خاورشهر محله های منتخب در نواحی هفتگانه اجرا شد.

براساس اين گزارش، طرح بهاران خدمت با هدف به کارگیری تمامی ظرفیت های موجود اجرایی و ستادی، هم افزايی تلاش ها در یک دوره فشرده، ارتقاء سطح رضایتمندی، اجرای طرح های ارتقاء و بهبود کیفیت نگهداشت شهر و رسیدگی ویژه به امور جاری و اجرای اقدامات با شعار «آمد بهار جانها» در سه محور اصلی بزرگراه آزادگان، امام علی(ع) و خیابان نبرد به اجرا آمده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط