1401/12/04-15:59

برگزاری همایش سلامت مردان در منطقه ۱۳

برگزاری همایش سلامت مردان در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به آغاز ویژه برنامه های سلامت مردان در محلات از برگزاری همایش آشنایی با بیماری شایع مردان خبر داد و گفت: تست قند خون و فشار خون در مساجد و کارگاه های آموزشی در سرای محلات نیز از دیگر برنامه های این هفته سلامت است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ در خصوص برنامه های هفته ملی سلامت مردان افزود: اداره سلامت منطقه با مشارکت انجمن ارولوژی ایران و به منظور آگاهی بخشی عمومی و حساس سازی مردان برای مراقبت از خود، پیشگیری از بیماری های غیرواگیر، ارتقاء سلامت مردان، خانواده و افزایش امید به زندگی ویژه برنامه هایی را با محوریت سلامت مردان برگزار می کند.

او اظهار داشت: برگزاری همایش آموزشی تخصصی با موضوع "بیماریهای شایع در مردان" در سرای محله آشتیانی، برپایی میز خدمت در مساجد منتخب و ارائه خدماتی از قبیل تست فشار خون و قند خون، روان شناسی و کنترل بیماری های مربوط به دیابت، بخشی از اقداماتی است که از سوی این منطقه اجرا می شود.

شهردار منطقه ۱۳، برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت سلامت مردان و تست قند خون و فشار خون در مساجد منتخب را از دیگر برنامه ها ی هفته سلامت ملی مردان برشمرد.

هفته نخست اسفندماه با هدف اطلاع رسانی و حساس سازی گروه های مختلف جامعه درخصوص اولویت های سلامت مردان به عنوان نیمی از جمعیت کشور، «هفته ملی سلامت مردان»نام گذاری شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط