1401/12/07-21:36
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه ۵:

پرداخت عوارض شهری کمک به بهسازی شهر و معابر آن است

پرداخت عوارض شهری کمک به بهسازی شهر و معابر آن است

مژگان محرمی معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار منطقه ۵ با اشاره به برنامه های اخیر این معاونت به اهمیت پرداخت عوارض سال ۱۴۰۱ توسط شهروندان اشاره کرد و گفت: در همین زمینه جلسه آموزشی نحوه توزیع قبوض عوارض پایدار منطقه ۵ با حضور شهرداران نواحی، مدیران مالی و شهرسازی نواحی، رئیس اداره درآمد و مسئول فنی ممیزی منطقه برگزار شد تا در مورد نحوه توزیع قبوض و لزوم توجه شهروندان به پرداخت آنها و نقشی که در ساختن و حیات شهر دارد بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵؛ او ضمن اشاره به حضور و بازدید فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در منطقه ۵ گفت: در جریان این حضور، مختاری مدیرعامل سازمان املاک، قهرمانی مدیرکل خزانه داری، قویدل مدیرکل امور مالی و اموال، و هیئت همراه حضور داشته و در چارچوب بررسی عملکرد و پیشرفت موضوعات تخصصی معاونت مالی بحث شد.

محرمی تاکید کرد: در این جلسه تاکید شد که شهرداری بایستی مسائل اولویت دار را مطرح و در همه موارد به توسعه پایدار شهر به عنوان محور اصلی تمام پیشنهادات بنگرد و از ظرفیت و توانمندسازی کارکنان استفاده و ضمن پایبندی به قوانین، تعامل و همکاری میان مجموعه شهرداری که از ضروریات فعالیت در حوزه مدیریت شهری است با بکار گیری تمامی مولفه های خدمت به پیشبرد اهداف مدیریت شهری جامع عمل گیرد.

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه ۵ همچنین از برگزاری جلسه در خصوص بدهی شرکت فاضلاب به منطقه در حسابهاي فی مابین و نیز برآورد هزینه ریالی اجرای شبکه داخلی فاضلاب خبر داد و افزود: مقرر شد شرکت فاضلاب تهران نسبت به ارسال قرارداد های خرید انشعابات فاضلاب اماکن متعلق به این منطقه اقدام کند. همچنین وضعیت حسابهای فی مابین شهرداری منطقه با شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ و نیز تغییر نحوه محاسبه هزینه خرید انشعابات تعیین و تکلیف شد.

محرمی در پایان از برگزاری جلسه در خصوص بررسی حساب های پیمانکاران و تعیین تکلیف پرداخت ها و مطالبات آنان باتوجه به قرارداشتن در روزهای پایانی سال خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط