1401/12/08-22:56
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران اعلام کرد؛

موافقت معاون اول رئیس جمهور در خصوص تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی مورد نیاز محلات محروم تهران از محل مولدسازی

موافقت معاون اول رئیس جمهور در خصوص تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی مورد نیاز محلات محروم تهران از محل مولدسازی

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از موافقت معاون اول رئیس جمهور در خصوص تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی مورد نیاز محلات محروم تهران از محل مولدسازی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، مهدی هدایت در حاشیه افتتاح نمایشگاه طرح توانمند سازی محلات کمتر برخوردار که در محل نمایشگاه شهر آفتاب با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و جهادکشاورزی در حال برگزاری است، آخرین وضعیت تحقق برنامه های قرارگاه جهادی مسکن و همچنین همسویی آن با بازآفرینی شهری را تشریح کرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ضمن تأکید بر ضرورت تأمین سرانه های خدماتی مورد نیاز به منظور توانمندسازی محلات کمتر برخوردار، خواستار تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی ۱۸۴ محله محروم شهر تهران از محل مولد سازی شد و این مهم مورد موافقت معاون اول رئیس جمهور قرار گرفت.

گفتنی است نمایشگاه توانمند سازی محلات کمتر برخوردار با مشارکت، هماهنگی و هم افزایی بیش از ۳۰ نهاد و سازمان کشوری و استانی و ساماندهی بیش از ۸۰ هزار فعال اجتماعی در محل نمایشگاه شهر آفتاب، امروز دوشنبه ۸ اسفند با حضور مقامات ذیربط رسماً افتتاح شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط