1401/12/08-23:11

ايمن سازی بوستان‌های جنوب شرق تهران برای فصل نو

ايمن سازی بوستان‌های جنوب شرق تهران برای فصل نو

شهردار منطقه ۱۵ از اجرای طرح ضربتی مدیریت و نظارت HSE فضای سبز به منظور بررسی ایمنی فضای سبز و تمامی بوستان های سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به بازرسی واحد HSE اداره فضای سبز از وضعيت بهداشت و ايمنی محيط زيست بوستانها و فضای سبز سطح منطقه گفت: این طرح در راستای طرح «بهاران خدمت» و با هدف رعايت الزامات HSE، به منظور جلوگيری از خطرات احتمالی و رفاه حال شهروندان، منطقه به اجرا درآمد.

او به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت و افزود: در همین راستا از ابتدای اسفند ماه طی یک هفته وضعیت سلامت، ایمنی و محیط زیست، بوستان‌ها و فضای سبز شهری توسط کارشناسان HSE منطقه بررسی و کنترل شد.

شیری در ادامه اضافه کرد: عدم انطباق هايی نظير ایمنی برق پایه چراغ ها، تابلو برق ها، سیم های رها شده، پوشش و حفاظ دریچه ها، منهول ها و گودال ها، نواقص سرویس های بهداشتی، نقص وسایل بازی، بدنسازی، مبلمان و المان های شهری احصاء شد و تا پايان اسفند ماه توسط پیمانکار رفع می شود.

شهردار منطقه با تاکید بر اهمیت رسیدگی به بوستانها و توسعه تجهیزات آن ها به وسایل رفاهی گفت: پس از بازدید، نشست های تخصصی باحضور مسئولان ادارات خدمات شهری منطقه و نواحی، پیمانکاران و کارشناسان HSE برگزار و درخصوص موارد عدم انطباق مشاهده شده در حوزه و ارائه راهکارهای پیشنهادی و زمانبندی رفع موارد با توجه به اولویتها ، گفتگو و تصمیم گیری می شود.

او در پایان با اشاره به وجود ۱۵۱ بوستان شهری با کیفیت در منطقه افزود: منطقه ۱۵ با سرانه فضای سبز نزدیک به ۳۳.۵۷ مترمربع برای هرنفر است از مناطق سرآمد در این بخش است که تجهیز و رسیدگی و نگهداشت بوستانها و فضاهای سبز بطور مستمر در دستورکار است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط