1401/12/10-23:13
با هدف رضايت و امنيت شهروندان انجام شد؛

تأمین روشنایی ۱۸ بوستان، ميدان‌ و پل در منطقه ۱۵ شهرداری

تأمین روشنایی ۱۸ بوستان، ميدان‌ و پل در منطقه ۱۵ شهرداری

منطقه ۱۵ از تأمین روشنایی ۱۸ بوستان، ميدان‌، پل و سرای محلات با هدف رضايت و امنيت شهروندان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: عملیات تأمین روشنایی بوستان ها، پل‌ها و سرای محلات سطح منطقه در راستای ارائه هرچه بهتر خدمت به شهروندان و همچنين ارتقاء جلوه بصری شهری و کاهش نقاط بی دفاع در حال انجام است.

به گفته او؛ به همین منظور به همت معاونت مالي واقتصاد شهری ۳۵ انشعاب خريداری و نصب شد همچنین ۱۵ انشعاب نیز تا پایان سال نصب می شود.

شیری در ادامه با اشاره به اینکه در این طرح تفرجگاه مسگر آباد، بوستان های نصر، دارالقرآن، گل گندم، فلسطین، نگین سروناز، میدان شیرازی و مخزن شوشتری روشن شدند افزود: عملیات تأمین روشنایی بوستان های همیشه بهار، رزماری، عناب، ارغوان، بابونه، هاشم آباد، پایانه ثامن الحجج(ع) و پل های هرمزگان و همدان در حال انجام است.

شهردار منطقه با اشاره به اجرای عملیات لوله گذاری در مددسرای خاوران به متراژ ۲ هزار و ۳۰۰ مترطول افزود: با ایجاد این شبکه آب رسانی شهروند ساکن در ۲ کیلومتر از این محور که فاقد آب شرب بودند علاوه بر مددسرا خاوران، از آب لوله کشی بهره مند شدند.

شیری در پایان خاطر نشان کرد: همچنین تفرجگاه مسگر آباد، سرویس بهداشتی ۲۰ متری افسریه و سوله بحران مسعودیه نیز آب رسانی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط