1401/12/12-12:45

اجرای طرح بهاران خدمت در خیابان پیروزی

اجرای طرح بهاران خدمت در خیابان پیروزی

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اجرای طرح بهاران خدمت و نگهداشت شهر در صبح دومین پنجشنبه اسفند ماه، از کاشت نهال و اجرای رنگ پوششی در خیابان پیروزی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه در مورد اجرای طرح بهاران خدمت و نگهداشت شهر در این منطقه گفت: هر ساله و با نزدیک شدن به ایام سال نو و فصل بهار اقدامات متنوعی برای برای بهاری شدن حال و هوای منطقه صورت می‌ گیرد که در این راستا صبح روز پنج‌شنبه، خدمات مختلفی در خیابان پیروزی حدفاصل بیمارستان فجر تا تقاطع امام علی(ع) ارائه شد. 

به گفته او، در این طرح ۱۰۷ کارگر با تمامی ادوات، تجهیزات و خودروهای تخصصی اعم از واترجت، مخزن شور، جدول‌شور، خودروهای ۱۳۷ و معبربان و شهربان حضور داشتند.

شهردار منطقه۱۳، لایروبی ویژه انهار، طعمه گذاری به منظور مبارزه با جانوران مضر شهری، نظافت و پاکسازی معابر و پیاده روها، کاشت نهال و درختچه، بازپیرایی باغچه‌ها و رفیوژها، تعمیر و رنگ آمیزی مخازن فرسوده، رنگ‌آمیزی المان‌های شهری، رنگ آمیزی جداره های بد منظر، کندوکوب فضاهای سبز از جمله اقدامات انجام شده در طرح بهاران خدمت و پنجشنبه های نگهداشت شهر عنوان کرد.

طرح بهاران خدمت صبح امروز با نظارت ناظرین خدمات شهری و سازمان پسماند شهرداری تهران، رئیس اداره خدمات شهری، شهرداران نواحی چهارگانه در خیابان پیروزی حدفاصل بیمارستان فجر تا تقاطع امام علی(ع) اجرائی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط