1401/12/13-22:04
پس از گذشت ۳ سال؛

آغاز مجدد پروژه عمرانی ساختمان اداری شهرداری منطقه ۶

آغاز مجدد پروژه عمرانی ساختمان اداری شهرداری منطقه ۶

سرپرست معاونت فنی و عمرانی منطقه شش از آغاز مجدد پروژه عمرانی ساختمان اداری این منطقه پس از يك وقفه چندساله خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه شش، هادی رضوی سرپرست معاونت فنی و عمرانی منطقه در خصوص از سرگيری ادامه عمليات احداث ساختمان جديد اداری اين منطقه گفت: در سال ۱۳۸۹ كلنگ احداث اين ساختمان زده شد وعمليات عمرانی آن آغاز گرديد ولی متاسفانه بدليل پاره ای از مشكلات در اوایل سال ۱۳۹۹ عمليات ساختمانی اين پروژه به مدت ۳ سال متوقف گرديد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی منطقه شش به چگونگی آغاز مجدد عملیات عمرانی این ساختمان پرداخت و اظهار کرد: با پيگيری ها و تلاش های صورت گرفته در سال جاری، پس از تامين اعتبارات لازم، برگزاری مناقصه و تعيين پيمانكار، ادامه عمليات اجرايي پروژه مذکور مجددا آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این پروژه به منظور تجمیع ساختمان های شهرداری منطقه و رفاه شهروندان در تسهیل دسترسی به معاونت ها برای دریافت هرچه بهتر و سریعتر خدمات می باشد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی منطقه شش با اعلام مشخصات اين پروژه عمرانی ابراز داشت: ساختمان جديد اداری اين منطقه با مساحتی بالغ بر ۱۴۳۰۰متر مربع، در ۱۴ طبقه (۹طبقه اداری و ۵ طبقه پارکینگ) جنب کوچه ۳۹ یوسف آباد و در کنار ساختمان فعلی شهرداری منطقه قرار گرفته است.

رضوی در پاسخ به پیش بینی صورت گرفته برای اتمام عملیات ساخت این ساختمان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی می شود این ساختمان تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط