1401/12/14-17:35

اجرای طرح «تهران خانواده» در منطقه ۷

 اجرای طرح «تهران خانواده» در منطقه ۷

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۷ از اجرای طرح تهران خانواده در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷؛ محسن راجی معاون اجتماعی فرهنگی این منطقه با اعلام این خبر افزود : طرح تهران خانواده با محوریت قراردادن خانواده به دنبال تغییر رویکرد در مدیریت شهری است. به گونه ای که در تمام بخش های مدیریتی و سیاسی نه تنها خانواده واحد تصمیم گیری شود، بلکه خانواده به عنوان یک نهاد در کنار سایر نهادهای مشارکت کننده در مدیریت شهری به رسمیت شناخته شود.

وی ادامه داد: از این رو اداره امور بانوان منطقه ۷ در اسفند ماه ۱۴۰۱ با حضور شهروندان مجرب، پروژه "تهران خانواده" را طی ۸ جلسه تسهیلگری در نواحی پنجگانه برگزار می نمايد. راجی گفت: اين طرح بر اساس سه رويكرد كلی: سياستهای دوستدار خانواده، سياستهای پيوست خانواده و سياستهای خانواده محور اجرا خواهد شد.

معاون شهردار منطقه ۷ خاطر نشان کرد: در اين راستا شهروندان منطقه (اعم از مردان، زنان، كودكان، نوجوانان، سالمندان و افراد دارای ويژگی های خاص به شرکت در این کارگاه ها به بيان شاخص های تهران خانواده و ايده ها، پيشنهادات و انتقادات خود در اين مسير می پردازند و در نهايت خروجی اين نشست ها طی ساختار مشخص به مبادی ذيربط برنامه ريزی و سياست گذاری ارسال می گردد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط