1401/12/14-23:06
همزمان با ایام پایانی سال؛

اجرای طرح گشت نظارتی تاکسیرانی در منطقه ۱۳

اجرای طرح گشت نظارتی تاکسیرانی در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از اجرای طرح گشت مشترک نظارتی بر خطوط تاکسیرانی با همکاری پلیس راهور و معاونت حمل و نقل ترافیک خبر داد و گفت: تعداد ناوگان خدمات رسان در ترمینال شرق افزایش می یابد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه گفت: به منظور نظارت بیشتر بر عملکرد تاکسیرانان در ایام پایانی سال و ارایه خدمات مناسب به شهروندان، طرح گشت مشترک نظارتی بر خطوط تاکسیرانی برای کنترل و نظارت بیشتر بر خدمات رسانی با همکاری پلیس راهور و معاونت حمل و نقل ترافیک از ابتدای اسفندماه اجرا و تا پایان سال ادامه دارد.

به گفته او، در این طرح نظارتی، بازرسان تاکسیرانی در دو شیفت صبح و عصر در پایانه‌های مسافربری سطح منطقه گشت زنی داشته و بر خدمات رسانی به شهروندان نظارت می‌ کنند.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به نظارت ویژه بر عملکرد خطوط تاکسیرانی با توجه به افزایش تقاضای سفر در روزهای پایانی سال اظهار داشت: تاکسیرانان در کلیه خطوط سطح منطقه در تعطیلات نوروز نیز خدمات رسانی خواهند داشت.

محمد هادی علی‌احمدی خاطر نشان کرد: با توجه به وجود ترمینال شرق در این منطقه و افزایش میزان تقاضای سفر در ایام نوروز ، با تقویت و افزایش تعداد ناوگان خدمات رسان در این ترمینال، سعی بر افزایش کیفیت ارایه خدمات به مسافرین را داشته و نظارت در این خصوص تشدید خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط