1401/12/15-18:37

اجرای عملیات خاکریزی و آبرسانی رفیوژ میانی خیابان ۱۷ شهریور

اجرای عملیات خاکریزی و آبرسانی رفیوژ میانی خیابان ۱۷ شهریور

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۵ از اجرای عملیات خاکریزی و آبرسانی رفیوژ میانی خیابان ۱۷ شهریور حدفاصل تقاطع خیابان شوش(تیر دوقلو) تا خیابان رستگاری مقدم خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی با اشاره به اجرای عملیات خاکریزی و آبرسانی رفیوژ میانی خیابان ۱۷ شهریور در حدفاصل تقاطع خیابان شوش (تیر دوقلو) تا خیابان رستگاری مقدم گفت: این اقدام در راستای اجرای عملیات فضای سبز رفیوژ میانی خیابان ۱۷ شهریور در راستای بهبود سرانه فضای سبز و ارتقای زیبایی بصری محلات سطح منطقه اجرا شد.

او به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت و افزود: در همین راستا عملیات احداث فضای سبز شامل آبرسانی به طول ۱۸۰۰ متر، عملیات خاکریزی و نخاله برداری به حجم ۷۶۱ متر مکعب انجام شد.

صدیقی اضافه کرد: رفیوژ میانی به عرض ۱/۲۰ متر احداث شد که با هدف تلطیف فضای شهری و افزایش رضایت شهروندان ۹۰ سانتی متر از عرض آن به همت معاونت خدمات شهری به فضای سبز تخصیص می یابد.

برپایه این گزارش احداث رفیوژ میانی خیایان ۱۷ شهریور به منظور ساماندهی ترافيکی این محور به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اجرا و ایمن سازی ۷ تقاطع در این خیابان در راستای کاهش تصادفات و ساماندهی ترافیکی و تسهیل تردد معلولین انجام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط