1401/12/15-19:03

موفقیت شهرداری تهران در ایجاد ۱ مگاوات انرژی تجدیدپذیر

موفقیت شهرداری تهران در ایجاد ۱ مگاوات انرژی تجدیدپذیر

در مراسم افتتاحیه نیروگاه های خورشیدی منطقه ۴ موفقیت شهرداری تهران در ایجاد ۱ مگاوات انرژی تجدیدپذیر جشن گرفته شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در مراسم افتتاحیه نیروگاه خورشیدی ۴۰ کیلوواتی ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۴ و ۱۰ کیلواتی جنگل کاری غزال که با حضور "پیرهادی" عضو شورای اسلامی شهر، "نظری" معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، "حسینی" مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار و شهرداران مناطق ۱۲ و ۱۳ برگزار شد، موفقیت شهرداری تهران ستوده شد.

در این مراسم پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر گفت: حفظ محیط زیست، صرفه جویی در مصرف انرژی، پایین اوردن میزان آلاینده ها و... از عمده اهداف این طرح است.

کمالی زاده شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت: کم کردن هزینه های شبکه برق رسانی، توسعه انرژی های پاک و نو و حفظ محیط زیست عامل اصلی احداث چنین نیروگاه هایی ست.

حسینی با اشاره به دو هدف اصلی اداره کل محیط زیست مبنی بر توسعه انرژی های تجدیدپذیر و کاهش انرژی گفت: متاسفانه امروزه مصرف انرژی در کشور ما بسیار بالاتر از حد استاندارد است و از این رو توسعه انرژی های پاک و تجدیدپذیر از امور مهم شهرداری ها به شمار می رود.

در پایان این مراسم از شهرداران مناطق ۱۲ و ۱۳ که در تولید انرژی های پاک در کنار منطقه ۴ پویا و کوشا بودند، تشکر و قدردانی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط