1401/12/15-22:28
با حضور شهردار منطقه ۷؛

برنامه های پیشنهادی منطقه ۷ در طرح بهاران خدمت ۱۴۰۲ بررسی شد

برنامه های پیشنهادی منطقه ۷ در طرح بهاران خدمت ۱۴۰۲ بررسی شد

جلسه بررسی برنامه های پیشنهادی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲ با حضور شهردار، معاون خدمات شهری و محیط زیست، مالی و اقتصاد شهری و جمعی از مدیران منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در ابتدای این نشست مدیران ادارات مختلف معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه به ارائه گزارش از اقدامات پیش بینی شده در طرح استقبال از بهار پرداختند.

در ادامه نصراله آبادیان شهردار منطقه ۷ ضمن ارائه نقطه نظرات در خصوص اجرای فعالیت های پیش بینی شده در طرح استقبال از بهار، گفت: باید پس از بازدید از مناطق هم مرز و بررسی اقدامات انجام شده از سوی آنها، اجرای فعالیت هایی همراستا با آنها را در اولویت برنامه ها قرار دهیم تا بتوانیم شاهد پیوستگی در اجرای برنامه های سطح شهر باشیم.

وی با تاکید بر اینکه طرح ها و آلمان های عیدانه در سطح منطقه باید با تمرکز بیشتر و اجرای هدفمند، باید دیده شوند افزود: بعضی از نقاط در سطح منطقه به عنوان پاتوق شناخته می شود و منطقه توسط آن نقاط و معبرهای مهم شناخته می شود به عنوان مثال خیابان بهار مرکز خرید برای کودکان و نوزادان است در همین راستا باید اجرای اقدامات موثر در آنها را در راس فعالیت ها قرار داد تا شهروندان شاهد تغییرات اساسی در آنها باشند و بتوانند رنگ و بوی بهاری را در آنها بیش از پیش حس کنند.

شهردار منطقه ۷ یادآور شد: تقویت نشاء کاری در اماکن پر تردد و اجرای طرح نگهداشت در معابر اصلی و فرعی و در معابر منتهی به سازمان ها، ادارات و... باید به گونه ای انجام شود که در شان شهروندان باشد.

وی با اشاره به بررسی دقیق زیرساخت ها در اماکنی که میزبان شهروندان است، عنوان کرد: اقدامات به طور کلی باید به صورت موضوعی اجرا شود یعنی بنا به خصوصیات هر بخش تصمیمات جداگانه و موثر گرفته شود. از طرف دیگر باید تلاش کنیم تا هیات امناء پاساژهای بزرگ و مجتمع ها و... را به همکاری و همراهی در امور شهری ترغیب کنیم.

آبادیان تصریح کرد: نباید به فضای سبزی که در سطح منطقه هست و از قدیم احداث شده بسنده کنیم بلکه می توانیم با برنامه ریزی، اجرای طرح های جدید را، در دستور کار قرار دهیم تا شهروندان شاهد ایجاد طراوت و تازگی در سطح منطقه باشند.

رنگ آمیزی جداول، نرده ها، دیوارها، المان های شهری و ترافیکی و همچنین اجرای فعالیت ها در بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی به صورت هم‌راستا با دیگر مناطق از دیگر مواردی بود که شهردار منطقه ۷ در این نشست بر آنها تاکید کرد و اجرای دقیق و باکیفیت برنامه های تعیین شده را از مدیران خود خواستار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط