1401/12/15-23:25
پوریافر در چهل و دومین رویداد امید و افتخار:

۱۳ شهرک مسکونی در منطقه ۲۱ نیاز به نوسازی دارد

۱۳ شهرک مسکونی در منطقه ۲۱ نیاز به نوسازی دارد

شهردار منطقه ۲۱ گفت: ۱۳ شهرک در این منطقه وجود دارد که اکثرا نیاز به نوسازی دارند. بنابراین زمین موجود است و می‌توان همان را نوسازی کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از خبرنگار شهر، محمدرضا پوریافر در چهل و دومین رویداد امیدوافتخار که امروز، دوشنبه ۱۵ اسفند، به دلیل احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در منطقه ۲۱ در حال برگزاری است، گفت: پروژه امروز منطقه ۲۱ ویژگی‌های خاصی دارد. یکی از ویژگی‌ها صنعتی بودن و در آمیختگی صنعت و سکونت در این منطقه است.

پوریافر افزود: این منطقه ظرفیت نمایشگاهی دارد. همچنین وجود گذرگاه‌ها، جمعیت یک میلیونی در حاشیه کرج، فرودگاه، مجتمع‌های تجاری و زمین‌های مستعد نظامی و سکونتی از جمله ویژگی‌های خاص منطقه ۲۱ است.

شهردار منطقه ۲۱ اضافه کرد: ۱۳ شهرک در این منطقه وجود دارد که اکثرا نیاز به نوسازی دارند. بنابراین زمین موجود است و می‌توان همان را نوسازی کرد.

وی با بیان این مطلب که در حوزه مسکن هم استعداد خوبی وجود دارد، گفت: پروژه دیگری نیز در منطقه به وسعت ۶۰ هکتار با پیگیری شهردار در دست پیگیری است.

پوریافر افزود: همچنین امروز یک زمین ۳۰ هکتاری به همت شستا برای خانه سازی پیگیری شد و تاکید شهردار تهران به جلو رفتن این پروژه‌ها کمک کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط