1401/12/16-23:32

بازپس گرفتن ۵ هزار مترمربع از اراضی ملی در منطقه ۱۵

بازپس گرفتن ۵ هزار مترمربع از اراضی ملی در منطقه ۱۵

عمليات صيانت از حريم شهر تهران و بازپس گيری ۵ هزار متر از اراضی شهر در محدوده حريم مسگرآباد منطقه ۱۵ انجام شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شيری شهردار منطقه ۱۵ درباره اين خبرگفت: عمليات تخريب و بازپس گيری سنگ چينی کوه های محدوده مسگرآباد صبح ديروز با حکم مقام قضايی و هماهنگی کلانتری ۱۵۷ مسعوديه، يگان حفاظت شهرداری، معاونت خدمات شهری و محيط زيست، اداره حقوقی، مدير حريم منطقه و با حضور عوامل ناحيه ۶ انجام و ۵ هزار مترمربع که بصورت کوه خواری سنگ چينی انجام شده بود، آزاد شد.

شيري با اخطار به متصرفان حريم شهر تهران افزود: در اين باره هيچ مصالحه ای با متخلفان نخواهيم داشت و از حق شهر و شهروندان دفاع می کنيم.

او با اعلام اينکه در روزهای پايانی سال و ايام تعطيل نوروز کنترل ساخت و ساز های غيرمجاز در حريم اين منطقه با شدت بيشتری پيگيری می شود، ادامه داد: عوامل نواحی دارای حريم و حريم بانان در اين ايام حضور دارند و به محض اطلاع با موضوع برخورد قانونی خواهد شد.

شهردار منطقه در پايان از حضور عوامل کلانتری و حکم به موقع دادستانی قدردان کرد.

نظرات

captcha
  • رضا 17 اردیبهشت

    سلام امیدوارم این کار رو با قدرت پیش ببرن چون واقعا این منطقه توسط بعضی از اهالی سود جو داره به تاراج میره وتنها محیط تفریح و اسایش این محله رو دارن از بین میبرن .مردم محله مسعودیه فقط این کوه وتفرج گاه جدید رو برای تفریح اخر هفته دارن که با ساخت و ساز داره نابود میشه . از شهردار ناحیه ممنونیم که بسیار جدی پیگیر این موضوع هستن وخسته نباشید میگیم به ایشون وهمکارانشون

اخبار مرتبط