1401/12/21-17:14

چشم نوازی تخم مرغ های رنگی در منطقه ۴

چشم نوازی تخم مرغ های رنگی در منطقه ۴

معاون خدمت شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ در آستانه سال جدید از اجرای طرح های ایرانی خبر داد و گفت: محلات ۲۰گانه منطقه ۴ با اجرای طرح های شاد ایرانی باستانی حال و هوای عید نوروز به خود گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "سیدمحمد قاضی میرسعید" با اعلام این خبر افزود: به منظور شادی و نشاط شهروندان و زنده نگاه داشتن رسومات ایرانی معابر شمال شرق تهران با نورپردازی و آذین بندی، نقاشی های دیواری، رنگ آمیزی المان ها و تجهیزات شهری و... حال و هوای شادتری به خود گرفت.

او با تشریح فعالیت های این معاونت در آستانه نوروز افزود: برگزاری جشنواره تخم مرغهای رنگی و سفره هفت سین از جمله اقداماتی است که توسط هنرمندان برجسته کشور در منطقه اجرا می شود.

معاون خدمات شهری منطقه ۴ ادامه داد: تا به امروز در این اقدام هنری ۲۰ تخم مرغ توسط هنرمندان با استفاده از رنگ های اکریلیک و استفاده از مفاهم و سنت های ایرانی رنگ آمیزی و نقاشی شد.

قاضی میرسعید افزود: این اقدام در محورهای اصلی از جمله میدان هروی، میدان رسالت، میدان ملت و خیابان هنگام و... نصب شده و در کنار آن نصب المان‌های سفره هفت سین و احجام نوری نیز در دستور کار قرار داشته که طی روزهای آینده اجرایی خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط