1401/12/22-20:53

شناسایی نقاط حادثه‌خیز و رفع مخاطرات احتمالی چهارشنبه آخر سال در منطقه ۸

شناسایی نقاط حادثه‌خیز و رفع مخاطرات احتمالی چهارشنبه آخر سال در منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ از شناسایی نقاط حساس و اجرای تمهیدات لازم برای رفع مخاطرات احتمالی و ایجاد فضای امن در مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ با اعلام خبر شناسایی نقاط حساس و حادثه خیز سطح منطقه۸ از آماده باش کامل این منطقه در چهارشنبه پایانی سال گفت: با توجه به تجارب سال های قبل و شناسایی نقاط حساس و حادثه خیز از قبیل میدان نبوت، میدان ۹۲، میدان تسلیحات، فلکه اول تهرانپارس، خیابان شهید مدنی و... امسال کلیه نیروهای شهرداری منطقه۸، شهرداران نواحی و معاونت های ترافیک و خدمات شهری در کنار دستگاه های تخصصی علی الخصوص آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، بسیج، راهور، مرکز بهداشت، هلال احمر، مترو، آب برق گاز و... خواهند بود.

شهردار منطقه۸ با اشاره به اقدامات و تمهیدات صورت گرفته افزود: ارسال اکیپ های عملیاتی در آدرس های ذکر شده، تجهیز کلیه ماشین آلات امدادی و ادوات موتوری نواحی به خاموش کننده دستی مناسب آموزش نحوه استفاده به عوامل شهرداری بخشی از اقدامات انجام شده است.

تنهایی با اعلام خبر آماده باش کلیه ادوات و ماشین آلات ۱۳۷، شهربان و سایر واحدها ادامه داد: پیش از عصر روز سه شنبه نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه۸ نسبت به جمع آوری مخازن، دپوهای زباله حجیم و کانکس های بازیافت اقدام خواهند کرد و مقرر است نمایندگان سازمان ها در تاریخ ۲۳ اسفند در محل سالن فرماندهی مدیریت بحران فدک حضور یابند و با نیروهای مستقر خود در نقاط حساس و حادثه خیز از طریق بیسیم یا ارتباط تلفنی هماهنگ شوند تا چهارشنبه کم خطری را در منطقه۸ تهران سپری کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط