1401/12/22-23:20

آماده باش کامل شهرداری منطقه ۶ در سه شنبه آخر سال

آماده باش کامل شهرداری منطقه ۶ در سه شنبه آخر سال

شهردار منطقه ۶ تهران در نشست هم اندیشی سه شنبه آخر سال که با حضور مدیران دستگاه های خدمات رسان قلب پایتخت برگزار شد، از تمهیدات و آمادگی همه جانبه مدیریت شهری این منطقه برای چهارشنبه سوری ایمن خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، رضا محمدی شهردار منطقه با تاکید بر اهمیت انجام اقدامات پیشگیرانه برای مدیریت حوادث احتمالی چهارشنبه سوری گفت: اقدامات لازم در قالب برگزاری جلسات هم‌اندیشی مسئولان مربوطه، اطلاع‌رسانی از مخاطرات احتمالی، ارائه آموزش‌های لازم، آمادگی تجهیزات، امکانات و همچنین هماهنگی با ارگان‌های ذیربط به عمل آمده است.

شهردار منطقه ادامه داد: کلیه عوامل خدمات شهری و شهرداران نواحی شش گانه در روز سه شنبه آماده باش کامل هستند و تجهیزات لازم از جمله واترجت، خاور، کپسول های آتش نشانی برای اطفاء حریق در شب چهارشنبه تدارک و کلیه تانکرهای آب مستقر در نواحی نیز آبگیری شده اند.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از رفع مخاطرات ناشی از آتش افروزی و زباله سوزی در شب چهارشنبه، تمامی مواد اشتعال زا از جمله زباله های حجیم، شاخه های خشک درختان، و مخازن پسماند بصورت موقت جمع آوری خواهد شد.

محمدی خاطر نشان کرد: به منظور اقدامات کنترلی و نظارتی ویژه برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی در شب چهارشنبه آخر سال، ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۶ و کلیه دستگاه های خدمات رسان نیز از ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۳ اسفندماه به صورت آماده باش وارد عمل می شوند.

شهردار منطقه ۶ با اشاره به دیگر اقداماتی که پس از برگزاری آیین باستانی چهارشنبه سوری در سطح منطقه صورت خواهد گرفت افزود: پس از برگزاری مراسم چهارشنبه سوری عوامل خدمات شهری نسبت به پاکسازی کامل محیط و نظافت اقدام خواهند کرد.

در جریان این نشست اعضای حاضر از جمله نمایندگان آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، نیرو انتظامی، کلانتری و… در خصوص اقدامات پیشگیرانه برای برگزاری ایمن مراسم چهارشنبه سوری به گفتگو پرداختند.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست موضوعات مرتبط به قرارگاه اجتماعی شهر تهران با محوریت ساماندهی متعادان متجاهر، کودکان کار، خیابان و درخصوص آخرین وضعیت اجرای مصوبات این قرارگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط