1401/12/23-10:59
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران اعلام کرد:

استقرار ۳۵۰۰ آتش نشان برای چهارشنبه سوری در ۸۰۰ نقطه پایتخت

استقرار ۳۵۰۰ آتش نشان برای چهارشنبه سوری در ۸۰۰ نقطه پایتخت

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران از آماده باش ۳۵۰۰ آتش نشان در شب چهارشنبه پایان سال برای تامین ایمنی شهروندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، قدرت اله محمدی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران بااشاره به آماده باش همه آتش نشانان تهرانی در شب چهارشنبه پایان سال تصریح کرد: بیش از ۳۵۰۰ آتش نشان در ۸۰۰ نقاط پر ازدحام شهر از جمله خیابان ها و میادین، بوستان ها و پارک ها مستقر می شوند.

وی افزود: در شب چهارشنبه سوری بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ آتش نشان به همراه ۳۳۰ دستگاه خودروهای سبک و سنگین آتش نشانی و موتورسیکلت در ایستگاه ها و نقاط پر ازدحام شهر تهران مستقر و آماده تامین ایمنی شهروندان در مراسم این شب هستند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران تاکید کرد: استقرار ویژه آتش‌نشانان در میادین و اماکن پر ازدحام از ساعات ابتدایی عصر روز سه شنبه آغاز و تا زمان عادی شدن وضعیت معابر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همه ۱۳۴ ایستگاه آتش نشانی تهران در حال آماده باش هستند و در صورتی که شهروندان نیاز به خدمات داشته باشند، می‌توانند با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.

محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به دو حادثه ای که بر اثر ساخت و انفجار مواد محترقه در هفته های اخیر رخ داد و مرگ شش شهروند و مصدومیت تعدادی از افراد را در پی داشت به شهروندان گرامی توصیه می شود با رعایت توصیه ها و هشدارهای ایمنی در حفظ جان خود و خانواده کوشا باشند تا سالی بدون حادثه را در کنار عزیزان آغاز نمایند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط