1401/12/23-20:47
در آستانه آغاز سال ۱۴۰۲؛

۵۵ فرش گل در باب‌الرضای منطقه ۱۵ گسترده شد

۵۵ فرش گل در باب‌الرضای منطقه ۱۵ گسترده شد

شهردار منطقه ۱۵ از گسترده شدن ۵۵ فرش گل در بزرگراه، بوستان و معابر جنوب شرق تهران همزمان با آغاز سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به گسترده شدن ۵۵ عدد فرش گل به متراژ ۳۴۷۷ مترمربع با کاشت گلهای فصلی در بدنه بزرگراه ها، ميادين و بوستان های سطح منطقه گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل بهار و عید نوروز به منظور زیبایی بصری، ارتقای کيفيت فضای سبز، تلطيف هوا و برخورداری فضاهای شهری از منظر مناسب با فصل بهار اجراي فرش گل در سطح منطقه به اجرا درآمد.

به گفته او؛ در اجرای گل آرايی های موجود در سطح بزرگراه ها، ميادين و بوستانها کاشت گلها از طرح ها و رنگ های مختلف و انواع گونه های فصلی از جمله بنفشه، هميشه بهار، آليسوم و... استفاده شده است.

شیری با اشاره به اینکه در برزگراه امام رضا(ع) نام مبارک هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت(ع) به مساحت ۱۱۰ مترمربع با گل کاری نقش بسته است، افزود: دیگر فرش گل ها نیز با المان های اسامی معصومین علیهم‌السلام، یا علی(ع)، یا امام رضا(ع) و اشکال هندسی آراسته شد.

شهردار منطقه با اشاره به طرح استقبال از بهار گفت: علاوه بر کاشت گونه‌های ذکرشده، پياز لاله نيز با رنگ بندی متنوع کاشته شده است و در آستانه بهار با گرم شدن شکوفا خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط