1401/12/24-21:44
در نشست هم اندیشی شبکه ناظرین سازمان بازرسی در منطقه۱۳ تاکید شد:

همکاری گروهی با نگاه مردمی در راستای بهبود عملکرد و ارائه خدمات موثر

همکاری گروهی با نگاه مردمی در راستای بهبود عملکرد و ارائه خدمات موثر

عملكرد شهرداری منطقه ۱۳ در نشست هم اندیشی شبکه ناظرین سازمان بازرسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تلاش و همدلی برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان و رفع معضلات شهری تأکید شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، نشست هم‌اندیشی شبکه ناظرین سازمان بازرسی با حضور محمد هادی علی‌احمدی شهردار منطقه۱۳، عباسی مدیر بازرسی، جمعی از معاونان و شهرداران نواحی چهار گانه و «حسین امانلو» دبیر شبکه ناظرین مردمی سازمان بازرسی شهرداری تهران و هیات همراه در سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد.

در این جلسه، موضوعات مختلف شهری، نقاط قوت، چالش‌ها و راهکارهای عملیاتی در راستای ارائه خدمت بهینه به شهروندان منطقه مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت و مقرر شد حوزه‌های مربوطه در خصوص اصلاح موارد مطرح شده، اقدام و گزارش مربوطه را به اداره بازرسی منطقه ارسال کنند.

محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ضمن تقدیر از مدیر و اعضای شبکه ناظرین سازمان بازرسی شهرداری تهران به جهت اجرایی شدن این شبکه گفت: بررسی معایب و محاسن موضوعات مختلف شهری که در نواحی مورد بازدید قرار گرفته، می تواند گره گشا بسیاری از مشکلات محلات و شهروندان باشد.

او با تاکید بر تلاش و همدلی برای ارائه خدمت بهینه به شهروندان و رفع نیازهای آنها ادامه داد: اصلاح زیرساخت‌ها و افزایش سرانه‌ها از جمله موضوعات در دستورکار شهرداری منطقه۱۳ است و امید است با بهره مندی از ظرفیت های موجود و نگاه سازنده شبکه ناظرین ، بیش از پیش برای کاهش معضلات و توسعه منطقه گام برداریم.

امانلو، دبیر شبکه ناظرین مردمی نیز در این جلسه، ضمن تشریح و تبیین شرح وظایف این شبکه و مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های مدیریت شهری منطقه در پیگیری مطالبات مردمی، هدف از برپایی این جلسه را کمک به بدنه اجرا از سوی نهاد بازرسی عنوان و ابرازامیدواری کرد بتوانیم با همکاری گروهی و نگاه مردمی، موانع موجود را رفع کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط