1401/12/25-07:28

راه اندازی تورهای گردشگری ويژه ايام نوروز در منطقه ۱۵

راه اندازی تورهای گردشگری ويژه ايام نوروز در منطقه ۱۵

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از راه اندازی تورهای گردشگری نوروزی به منظور آشنایی شهروندان و مسافران با جاذبه های گردشگری شهر تهران همزمان با آغاز سال نو، خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی اسمعیلی با اعلام این خبر گفت: اين برنامه باعنوان «قرارِ ۱۵ در بهار ایران» با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و آشنایی ایشان با جاذبه و ظرفیت های گردشگری منطقه و کلانشهر تهران از ۲۸ اسفند همزمان با بهار طبیعت و بهار قرآن آغاز می شود و تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه این برنامه با مشارکت سازمان گردشگری شهرداری تهران و معاونت فرهنگی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به اجرا درمی آید، افزود: شهروندان در این برنامه از ۱۵ مسجد و محله منتخب منطقه برای بازدید از موزه‌ها و اماکن دینی تهران اعزام می شوند.

اسمعیلی با اشاره به اینکه تورهاي گردشگري به مدت ۱۵ روز ادامه خواهد داشت، گفت: به دلیل تقارن ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان ساعت آغاز برنامه ها از ساعت ۱۵ است و در انتهای بازدید از شهروندان با افطار ساده پذیرایی می شود.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان افزود: شهروندان به منظور بهره مندی از تور های گردشگری می توانند به نزدیکترین سرای محله محل سکونت خود مراجعه کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط