1401/12/25-10:40

رسیدگی به خیابان پیروزی و لایروبی انهار در آخرین پنجشنبه سال ۱۴۰۱

رسیدگی به خیابان پیروزی و لایروبی انهار در آخرین پنجشنبه سال ۱۴۰۱

در آستانه بهار طبیعت و همزمان با بیست و پنجمین روز اسفند ماه، صبح امروز طرح بهاران خدمت با آماده باش نیرو های خدمات شهری با توجه به بارش باران در خیابان پیروزی اجرایی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه۱۳ گفت: در طرح بهاران خدمت همزمان با آخرین پنجشنبه سال ۱۴۰۱، ضمن ارائه ده ها خدمت، اکیپ های خدمات شهری با آماده باش، مشکلات ناشی از باران را در خیابان پیروزی رفع کردند.

او افزود: خیابان پیروزی از پر رفت‌وآمدترین خیابان‌های شرق تهران محسوب می‌شود و توجه به نگهداشت این خیابان و مهار آبگرفتگی احتمالی در روز های بارندگی از اهمیت بسزایی برخودار است.

شهردار منطقه۱۳ در خصوص اجرای طرح نگهداشت شهر و بهاران خدمت با مشارکت نواحی چهارگانه در آخرین پنجشنبه سال ادامه داد: این طرح با مشارکت ۱۰۳ کارگر در ضلع شمال و جنوب در خیابان سوم نیروی هوایی تا عادلی، بستان منش تا شعرا و شعرا تا کلاهدوز به اجرا در آمد.

به گفته او، این طرح با اولویت لایروبی انهار روباز و روبسته، کانال ها و حوضچه های خیابان پیروزی اجرا و خدمات مختلفی شامل رفت و روب، برچسب کنی از دیوار ها و کف معابر، طعمه گذاری مبارزه با جانوران مضر شهری، پاکسازی و کندوکوب قطعات فضای سبز، ارائه شد.

محمدهادی علی احمدی گفت: شرایط منطقه در زمان بارش باران به صورت کامل کنترل می شود و گشت های خدمات شهری به صورت منسجم وضعیت منطقه را رصد می کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط