1401/12/28-20:06
همزمان با نوروز ۱۴۰۲ انجام شد؛

محور مواصلاتی امام رضا(ع) در منطقه ۱۵ به پیشواز نوروز رفت

محور مواصلاتی امام رضا(ع) در منطقه ۱۵ به پیشواز نوروز رفت

شهردار منطقه ۱۵ گفت: محور مواصلاتی امام رضا(ع) با نصب المان‌های نوروزی و فرش گل‌های بهاری به استقبال سال جدید می رود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن به شهروندان گفت: در این راستا، به همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه و سازمان زیبا سازی شهرداری تهران ۴ المان نوروزی حاجی فیروز و ننه سرما در محور مواصلاتی بزرگراه امام رضا(ع) نصب شد.

به گفته او؛ این المان ها در میدان ثامن الحجج(ع)، ورودی بزرگراه بسیج، غرب به شرق بزرگراه امام رضا(ع) بعد پمپ بنزین و نیز در دوربرگردان میدان ثامن الحجج(ع) مستقر شد.

شیری اضافه کرد: آذین بندی، رنگ آمیزی پلهای سواره رو و جداول از دیگر اقدامات انجام شده در این محور در طرح بهاران خدمت بود.

شهردار منطقه با اشاره به اجرای فرش گل در برزگراه امام رضا(ع) به نام مبارک هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت(ع) افزود: این فرش گل چشم نواز به مساحت ۱۱۰ مترمربع با گل کاری در حاشیه این بزرگراه نقش بسته است.

او در پایان با تقدیر از تلاش های شبانه روزی همکاران در اجرای طرح بهاران خدمت گفت: سیمای بصری شهر با اجرای اقدامات جهادی نظیر ساماندهی زمین های بایر و بی دفاع شهری، اقدامات گسترده حوزه معاونت خدمات شهری در طرح تحول نگهداشت شهر، کاشت نهال در هفته درختکاری و منابع طبیعی، و ساماندهی روز بازارها و دستفروشان ارتقا یافت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط