1402/01/06-17:17

دیدار عیدانه شهردار منطقه ۱۵ با کودکان شیرخوارگاه شبیر

دیدار عیدانه شهردار منطقه ۱۵ با کودکان شیرخوارگاه شبیر

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ با حضور در شیرخوارگاه شبیر با مسئولان، مربیان و کودکان این مجتمع دیدار کرد و بهار طبیعت و بهار قرآن را به آنان تبریک گفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، شیری در این دیدار صمیمی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه شبیر اظهار امیدواری کرد: سالی پر از خير و بركت برای اين كودكان در روزهای پيش رو رقم بخورد.

وی در ادامه بر ترویج و احیاء فرهنگ احسان، نیکوکاری، اکرام کودکان و حمایت مادی و معنوی از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تاکید کرد.

بنابراین گزارش، مسئول مجتمع نیز در ارتباط با شرایط فرزند خواندگی و قسمتهای مختلف نگهداری کودکان توضیحاتی ارائه داد.

برپایه این گزارش، شهردار منطقه در ادامه در نشستی با پرسنل و مربیان این مجتمع گفت: فعالیت در این عرصه علیرغم سختی کار، موهبتی است که خداوند نصیبتان کرده و برای شما آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.

این گزارش حاکیست، در این بازدید معاونین برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه یک و مدیر روابط عمومی؛ شهردار منطقه را همراهی کردند.

شایان ذکر است، مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه شبیر در سال ۱۳۳۲ توسط مرحوم شبیر به عنوان قدیمی ترین شیرخوارگاه کشور در خیابان ۱۷ شهریور منطقه ۱۵ تهران پایه گذاری شده و نمونه موفق از کار جمعی خیران است. این مجتمع به دلیل فرسودگی ساختمان از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۸ با امکانات عالی بازسازی شد و اکنون مجهزترین و بزرگترین شیرخوارگاه کشور است.

در حال حاضر این مرکز متولی نگهداری از ۶۶ نوزاد و کودک خردسال تا ۳ سال است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط