1402/01/06-23:40
در بازدید نوروزی مدیرعامل سازمان پسماند مطرح شد؛

وضعیت مطلوب منطقه ۱۶ در امر مدیریت پسماند

وضعیت مطلوب منطقه ۱۶ در امر مدیریت پسماند

در بازدید مدیرعامل سازمان پسماند از روند مدیریت پسماند منطقه ۱۶، عملکرد این منطقه مطلوب ارزیابی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، رضا شرفی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با حضور در این منطقه و طی دیداری نوروزی با روحانی شهردار منطقه، فخارمنش معاون خدمات شهری و محیط زیست و جمعی از مدیران حوزه خدمات شهری، ضمن تبریک سال نو و تبیین سیاست ها و راهبردهای این سازمان در سال ۱۴۰۲، وضعیت نگهداشت و مدیریت پسماند منطقه ۱۶ را مورد پایش قرار داد و عملکرد این منطقه را در حوزه های مختلف مدیریت پسماند مطلوب ارزیابی کرد.

در این جلسه، رضا شرفی با بررسی طرح ویژه مدیریت پسماند در محله بعثت، عملکرد پاکبانان در مدیریت جمع آوری پسماند در این محله را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و این طرح ویژه را مناسب برای تمامی محلات ۳۷۶ گانه شهر تهران دانست.

وی نیز پس از پایش صورت وضعیت های الکترونیکی در خصوص مدیریت پرداخت دستمزد و حق الزحمه را مورد قبول ارزیابی کرد و بر نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد پیمانکاران حوزه پسماند تاکید کرد.

در پایان این دیدار نیز مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران از محل کارگاه تعمیر مخازن زباله منطقه ۱۶ بازدید بعمل آورد و عملکرد مدیریت پسماند منطقه در حوزه نگهداشت و تعمیرات مخازن را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط