1402/01/09-20:03

جلوه گری لاله های رنگین در منطقه ۶ تهران

جلوه گری لاله های رنگین در منطقه ۶ تهران

از در ورودی شهرداری منطقه۶ که خارج  می شوی، وجود گل های لاله رنگارنگ روحیه مضاعفی را در شروع یک روز کاری به کارکنان می دهد و گاه برخی از کارکنان تنها به مشاهده گل ها بسنده نمی کنند و حتی برای مشاهده زیبایی به سمت آنها می روند و پس از نگاه عمیقی به اتاق خود می روند، یک روز کاری خود را با نشاط شروع می کنند و بعد از اتمام ساعات کاری خود نیز با مشاهده دوباره گل های زیبا اداره را ترک می کنند.

دیدن گل های لاله رنگارنگ حتی شهروندانی که در حال گذر از سمت بیرون درب شهرداری هستند را نیز به سوی خود جلب می کند و زمان رسیدن به سمت لاله های کمی توقف می کنند و نگاه عمیقی به سوی گل ها می کنند، انگار زمان در یک لحظه توقف می کند و شهروند غرق زیبایی لاله ها می شود، این گل های زیبا به شهروندان قلب پایتخت زیبا بودن را می آموزد، گل هایی که با گذشت زمان زیبا و زیباتر شده و در محل های کاشته شده خودنمایی می کنند.

همچنین، وجود گل های لاله در پارک ها و بوستان های شهرداری منطقه۶ نیز نگاه هر شهروندی را به خود جذب کرده وآنها را برای گرفتن عکس سلفی به سوی خود فرا می خواند،عطر خوش لاله ها شما را به سمت خودش می کشاند. لاله هایی که ردیف به ردیف جا خوش کرده اند و هوا به شکل بی نظیری بهاری شده است.

آری، با شروع بهار همه چیز رنگ و بویی تازه به خود می گیرد. این افسانۀزیبا و ماندگار همیشه در خاطره ها خواهد ماند که هر شخص احساس می کند که نخستین روز از بهار مشابه اولین روز آفرینش است.

اساسا جهان هستی، آینه دار خداست و جمال پروردگارش را به تماشا گذاشته است، بهار نیز یکی از باشکوه ترین جلوه های خدا در جهان هستی است که میتوان با تماشای آن؛ نقبی به عالم معنا زد و راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط