1402/01/11-23:54

پارک جنگلی سرخه حصار، آماده ميزبانی از گردشگران در روز طبیعت

پارک جنگلی سرخه حصار، آماده ميزبانی از گردشگران در روز طبیعت

شهردار منطقه ۱۳ از آمادگی کامل منطقه برای ارائه خدمات به شهروندان در روز طبيعت(سيزدهم فروردين) در پارک جنگلی سرخه حصار خبر داد و گفت: شهرداری منطقه با همراهی ارگان ها وسازمان های ذیربط به شهروندان در روز طبيعت خدمات ارائه می کند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه با تاکید بر اینکه به منظور تامین رفاه و امنیت شهروندان، هماهنگی های لازم با پلیس راهور، نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی انجام شده است گفت: مسئولیت کنترل تردد خودروها و یکطرفه نمودن مسیرها، کنترل امنیت و حفاظت از اموال، کنترل آتش سوزی های احتمالی و رفع حوادث احتمالی و درمان آسیب دیدگان به عهده شهرداری و راهنمایی و رانندگی، یگان حفاظت، سازمان آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر می باشد.

وی گفت: ايستگاه قرائت قرآن، نقاشی و برگزاری مسابقات فرهنگی اجتماعی و... و اهدای جوايز از جمله اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ در روز طبيعت است.

محمد هادی علی احمدی افزود: در روز طبيعت ۱۰۰۰ کیلوگرم کیسه زباله جمع‌آوری و تفكيک زباله به همراه بروشورهای آموزشی نيز توسط پرسنل اداره بازیافت شهرداری منطقه۱۳ توزيع خواهد شد كه شهروندان مي‌توانند با جمع آوری زباله در حفظ محيط زيست پارک ملی سرخه حصار مشاركت كنند.

همچنين شهردار منطقه ۱۳ گفت: به منظور ارائه خدمات به شهروندان و جلوگيری از ازدحام و ترافيک در اين منطقه، معاونت ترافيكی منطقه از يک ماه پيش اقدام به خط كشی، نصب تابلوهای راهنمايی و رانندگی در پارک سرخه حصار كرده است و همچنين پرسنل راهور با حضور در مكان‌های خاص اقدام به روان سازی ترافيک خواهند كرد.

محمد هادی علی احمدی در ادامه از آماده باش ۱۴۰ نیروی اجرایی نواحی ۴ گانه منطقه در راستای کنترل سدمعبر و نظافت بزرگراه های شهید دوران و یاسینی از رمپ شهید کلاهدوز تا پل شهید بابایی خبر داد و افزود: تانکرهای خدمات شهری و فضای سبز برای رفاه حال شهروندان از روز ۱۲ فروردین در داخل پارک استقرار می یابند.

شهردار منطقه ۱۳ در ادامه با اشاره به حضور بیش از یک و نیم میلیون گردشگر در پارک جنگلی سرخه حصار و اهمیت ایجاد محیطی پاکیزه برای میزبانی از آن ها از تخلیه همه مخازن زباله پارک در روز ۱۲ فروردین توسط نواحی چهارگانه خبر داد و افزود: در روز طبیعت شش دستگاه جمع آوری پسماند خشک در داخل بوستان استقرار می یابد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط