1402/01/12-21:11

آماده سازی بوستان های قلب پایتخت در روز طبیعت

آماده سازی بوستان های قلب پایتخت در روز طبیعت

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ از آماده سازی بوستان های منطقه به مناسبت روز طبیعت خبر داد و گفت: ۶۶ بوستان در سطح منطقه وجود دارد که تمامی این بوستان ها آماده حضور شهروندان روزه دار در روز سیزدهم فروردین است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، فرزاد هنرور توضیح داد: هر ساله بوستان های بزرگ منطقه همچون لاله، ساعی، ایرانشهر و... نیز با حضور گسترده شهروندان مواجه می شوند. اما امسال این روز مصادف با یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان است و روزه داران تهرانی و مسافران نوروزی علاوه بر بازدید از بوستان های این منطقه در روز طبیعت روزه خودرا درزمان افطار در کنار خانواده باز می کنند.

هنرور با اشاره به استقرار عوامل و غرفه های بازیافت در بوستان های بزرگ منطقه گفت: افزایش فرهنگ جداسازی زباله های خشک از تر نقش بسزایی در کاهش زباله های شهری و بازگرداندن این زباله ها به چرخه مصرفی دارد.

رفع مشکل کلیه سرویسهای بهداشتی، رنگ آمیزی کلیه المانهای پارکی بویژه ادوات ورزشی، بازی کودکان، آبنماها، پایه چراغها و رفع مشکلات فنی و ایمنی بر اساس اصول HSE، ضد عفونی المان‌ها، آماده سازی کلیه مساجد، نمازخانه ها، وضوخانه ها، رفع کلیه موارد مخاطره آمیز مانند سیم کشی، تابلو برق، غرق شدگی، برق گرفتگی و رفع مشکلات موجود در معابر مانند چاله ها، دریچه ها، فونداسیون تابلوهای حذف شده، جمع آوری کلیه ضایعات، سرشاخه و... از سطوح بوستانها از جمله اقدامات اداره فضای سبز این منطقه می باشد که مورد تاکید قرار گرفت.

معاون خدمات شهری با اشاره به فعالیت‌های شهرداری منطقه۶ در روز طبیعت در ماه مبارک رمضان، مطرح کرد: نیروهای خدمات شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه از زمان نزدیک به غروب تا افطار و پس از آن نیز در بوستان‌های منطقه مستقر و در آماده‌باش هستند تا به همشهریان عزیز روزه دار خدمت‌رسانی کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط