1402/01/12-21:23

آماده‌سازی ۹۳ بوستان منطقه ۸ برای روز طبیعت

آماده‌سازی ۹۳ بوستان منطقه ۸ برای روز طبیعت

شهردار منطقه ۸ تهران از آماده‌سازی ۹۳ بوستان سطح منطقه برای میزبانی از شهروندان و روزه‌داران در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ فاطمه تنهایی، شهردار منطقه ۸ تهران در گفت‌وگو با مهر از آماده سازی کامل پارک‌ها و بوستان‌های سطح برای پذیرایی از شهروندان در روز طبیعت خبر داد و گفت: عوامل خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به گردشگران و شهروندان در روز طبیعت در بوستان‌های نواحی سه‌گانه هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌اند تا خدمات شهری مناسبی به شهروندان ارائه شود و شهروندان و روزه داران می‌توانند در روز طبیعت روزه خود را در بوستان‌ها افطار کنند.

شهردار منطقه ۸ با اشاره به تعداد بوستان‌های این منطقه افزود: این منطقه دارای ۹۳ بوستان است که بزرگترین آن با مساحت حدود ۴۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع در ناحیه دو کوچک‌ترین آن در ناحیه سه منطقه ۸ قرار گرفته است.

وی ادامه داد: پارک‌های سطح محدوده در چند روز گذشته پاکسازی شده و سطل‌های زباله به کیسه‌های نایلونی تجهیز شد تا شهروندان عزیز در جمع آوری زباله‌های خود دچار مشکل نشوند.

تنهایی با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح استقبال از بهار و بهار جان‌ها گفت: شهرداری منطقه از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته علاوه بر گل‌کاری ۸۰ نقطه از سطح منطقه و احداث ۱۵۰۰ مترمربع فرش گل در میدان و بوستان همه تلاش خود را در راستای ایجاد فضایی برای میزبانی از شهروندان و روزه‌داران انجام داده است.

شهردار منطقه ۸ با اعلام خبر اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای تعمیر و نظافت سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها، آمادگی جهت اطفا حریق احتمالی گفت: تهیه کیسه‌های زباله و بروشور جهت توزیع بین شهروندان، آماده باش کارگران و نگهبانان، کنترل و نظارت و تأمین روشنایی بوستان‌ها، رفع عیوب آبخوری‌های پارکی، رفع نواقص و تأمین ایمنی وسایل بازی کودکان و وسایل بدنسازی پارکی و رفع عیوب کفپوش زمین بازی کودکان و… بخشی از اقدامات گرفته است.

وی در پایان از تمهیدات لازم برای پذیرایی و ارائه خدمات به شهروندان در روز طبیعت خبر داد و گفت: طبق پیش بینی‌های انجام شده همه عوامل خدمات شهری این منطقه قبل و بعد از این روز در خدمت شهروندان خواهند بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط