1402/01/13-19:27
همزمان با روز طبیعت انجام شد؛

استقبال گسترده شهروندان از پارک جنگلی سرخه‌حصار و ۶۴ بوستان منطقه ۱۳

استقبال گسترده شهروندان از پارک جنگلی سرخه‌حصار و ۶۴ بوستان منطقه ۱۳

شهروندان همزمان با ۱۳ فروردین با حضور گسترده در پارک جنگلی سرخه‌حصار و ۶۴ بوستان، ضمن گردش و تفریح روز طبیعت را در کنار خانواده گذراندند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، گفت: مجموعه شهرداری منطقه۱۳، برنامه ریزی لازم را از روزهای پایانی اسفند و همزمان با بهار طبیعت برای آماده سازی بوستان های جنگلی سرخه حصار و ۶۴ بوستان دیگر انجام داد، تا شهروندان و مسافران نوروزی در ایام نوروز بویژه روز سیزده بدر بتوانند ضمن پرداختن به فرایض دینی این روز را در طبیعت و در کنار خانواده‌های خود بگذرانند.

او افزود: در راستای آماده‌سازی بوستان‌ها برای پذیرایی از مسافران نوروزی و همشهریان گرامی در روز طبیعت، جهت خدمات‌رسانی به شهروندان، گلکاری، بازپیرایی، نظافت، رنگ آمیزی المان‌های بوستان ها ، نظافت سرویس‌های بهداشتی و تقویت نور و روشنایی بوستان ها انجام شده است.

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: آموزشگران اداره های مدیریت پسماند و محیط زیست نیز با آموزش نحوه تفکیک و توزیع هزار کیلوگرم کیسه‌ بازیافت در بین شهروندان، اصول بهره‌گیری صحیح از محیط زیست شهری را آموزش می‌دهند.

محمد هادی علی‌احمدی ادامه داد: در پارک جنگلی سرخه حصار و دیگر بوستان های منتخب شرق تهران فریضه نماز جماعت برپاست و همچنین استیج شادمانه بهار ایران همراه با برنامه‌های شاد فرهنگی، نور افشانی، افطاری ساده و... در فلکه دوم نیروی هوایی از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

شهردار منطقه۱۳ با تاکید بر اینکه باید همواره حافظ طبیعت باشیم خاطر نشان کرد: طبیعت یک سرمایه ملی مربوط به این نسل و نسل آینده است و همه باید دست به دست هم دهیم و این سرمایه را حفظ کنیم و تلاش کنیم این میراث گران‌بها را بدون آلودگی و تخریب به نسل‌های آینده و فرزندانمان هدیه دهیم.

به گفته محمد هادی علی‌احمدی، استقرار تانکرهای آب خدمات شهری و دستگاه جمع آوری پسماند خشک در بوستان جنگلی سرخه‌حصار، هماهنگی های لازم با پلیس راهور، نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی از دیگر تمهیدات شهرداری منطقه ۱۳ در روز طبیعت است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط