1402/01/16-17:15
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد؛

اولین افتتاح سال ١۴۰٢ با بهره برداری از دو پروژه سازمان نوسازی در نخستین پویش شنبه های امید و افتخار شهرداری تهران

اولین افتتاح سال ١۴۰٢ با بهره برداری از دو پروژه سازمان نوسازی در نخستین پویش شنبه های امید و افتخار شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از افتتاح دو پروژه مجموعه ورزشی-خدماتی دژباغ کن (منطقه ۵) و مجموعه خدماتی سرای عمو عباس (منطقه ۲۰) در نخستین پویش امید و افتخار سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، مهدی هدایت با اعلام این خبر توضیح داد: در نخستین پویش امید و افتخار سال جاری که با حضور شهردار تهران برگزار می شود، دو پروژه سازمان نوسازی شهر تهران به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: مجموعه ورزشی-خدماتی دژباغ کن در زمینی به مساحت ۴۸۰۰ مترمربع با کاربری های اصلی محوطه روباز، ورزشی سرپوشیده، ورزشی روباز، فضای بازی کودکان و کاربری های مکمل خدماتی، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه صنایع دستی در منطقه ۵ روز شنبه ۱۹ فروردین ماه افتتاح خواهد شد.

هدایت با بیان این که مجموعه خدماتی سرای عمو عباس نیز از دیگر پروژه هایی است که روز شنبه با حضور شهردار به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: این پروژه به مساحت ۶۰۰ مترمربع با کاربری اصلی پاتوق محله و کابری های مکمل خدماتی و بازارچه صنایع دستی در محله نفرآباد در منطقه ۲۰ واقع شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط