1402/01/18-14:53
شعبانی خبر داد؛

بهره‌برداری از ۲ کارخانه آسفالت تا پایان خردادماه

بهره‌برداری از ۲ کارخانه آسفالت تا پایان خردادماه

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری از ۲ کارخانه آسفالت شهرداری تا پایان خردادماه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ عباس شعبانی در گفت و گو با شهر، با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال پروژه‌های باقی مانده از سال قبل را که ۹۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تکمیل خواهیم کرد، گفت: این پروژه‌ها عمدتاً در سطح مناطق هستند که در طول این مدت تکمیل خواهند شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اصلاح و تحویل ۱۰ تقاطع غیرهمسطح در ایام پیش رو خبر داد و افزود: یکی از پروژه‌های شاخص که تا پایان تابستان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید، قطعه یک پروژه شهید بروجردی است.

وی همچنین تصریح کرد: امسال در کنار تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، پروژه زیرگذر کوهک را در منطقه ۲۲ که زیر بزرگراه شهید همدانی واقع شده و شمال و جنوب منطقه را به هم متصل می‌کند، اجرا خواهیم کرد.

شعبانی با بیان اینکه ۲ کارخانه آسفالت شهرداری را قطعاً تا پایان سه ماه نخست سال تحویل خواهیم داد تا بتواند کمبود آسفالت در شهر را جبران کند، یادآور شد: اعتبار تخصیص یافته برای این ۲ کارخانه ۱۵۰ میلیارد تومان است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد: از ابتدای هفته آینده تجهیزات نصب خواهد شد که نصب آن در عرض یک تا یک ماه و نیم زمان خواهد برد و با تأمین کامل تجهیزات، کارخانجات ما وارد مدار تولید خواهند شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط