1402/01/21-11:48

استقبال بیش از ۷۰ هزار نفر از ویژه برنامه‌ نوروزی "بهار ایران" در بوستان بزرگ ولایت

استقبال بیش از ۷۰ هزار نفر از ویژه برنامه‌ نوروزی "بهار ایران" در بوستان بزرگ ولایت

شهردار منطقه ۱۹ گفت: طی ۱۷ شب برگزاری ویژه برنامه نوروزی بهار ایران بیش از هفتاد هزار نفر در این جشن بزرگ حضور یافتند و از خدمات ارائه شده بهره مند شدند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،تورج فرهادی افزود:جشن بزرگ بهار ایران با استقبال بی نظیر شهروندان منطقه و اقصا نقاط شهر تهران در بوستان بزرگ ولایت از ۲ تا ۱۸ فروردین بعد از نماز مغرب و عشاء همراه با توزیع افطاری ساده برگزار شد.

فرهادی در تشریح برنامه های تدارک دیده شده برای این شب ها گفت: برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در فضای معنوی ماه مبارک رمضان با حضوراقوام ایرانی، ورزشکاران و هنرمندان با نشاط اجتماعی همراه بود.

ضمن اینکه در کنار آن نیز نمایشگاه‌، فروش خوراکی، صنایع دستی و گذرگاه‌های فرهنگی و هنری و ورزشی ویژه کودکان، نوجوانان و... در نظر گرفته شده بود.

او تاکید کرد: یک پهنه نیزدر مجاورت قلعه شادی به عنوان پهنه ورزش در نظر گرفته شده بود که بر همین اساس محدوده‌ای تحت عنوان «جزیره شنی» برای کودکان طراحی شد تا بچه‌ها بتوانند به راحتی در آن بازی کنند.

همچنین مجموعه بازی در قالب وسیله بازی چون سرسره بادی، استخر توپ، ترامپولین، جزیره شن، قایق رانی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، پرتاب توپ، تیراندازی با تیروکمان، تفنگ بادی، زبیپ لاین،کالسکه سواری، راپل و صخره نوردی با فضایی ایمن ویژه گروه کودک و نوجوان به شکل رایگان خدمات ارائه داد.

به گفته شهردار منطقه ۱۹ استیج فرهنگی هنری و غرفه های ارائه خدمات سلامت محور، ورزشی، عفاف و حجاب آموزش های شهروندی و بازیافت درحاشیه این برنامه برپا بود که طی چند روز اخیر مورد استقبال شهروندان و گردشگران نوروزی قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط