1402/01/22-23:29

سفره های ساده افطاری پذيرای روزه داران محلات منطقه ۴

سفره های ساده افطاری پذيرای روزه داران محلات منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ گفت: ۳۰۰۰ بسته افطاری ساده در معابر اصلی و پرتردد، بوستان های منتخب و امام زاده پنج تن لويزان از نيمه دوم ماه مبارک رمضان ميان روزه داران توزيع می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ "علی اصغر کمالی زاده" با اعلام خبر برپايی مراسم افطاری ساده در محلات ۲۰گانه اين منطقه گفت: در نيمه دوم ماه مبارک رمضان هم زمان با سالروز ميلاد با بركت كريم اهل بيت امام حسن مجتبی(ع) و شبهای قدر مراسم افطاری ساده با برپايی كرسی های تلاوت قرآن كريم ، پخش زنده اذان و توزيع افطاری ساده تا پايان ماه مبارک رمضان در معابر اصلی و پر رفت و آمد نواحی منطقه ۴ در حال برگزاری است.

او در ادامه اظهار داشت: روزانه تعداد ۲۰۰ بسته افطاري ساده با استفاده از ظرفيت‌های گروه های مردمی و خيرين در بوستان های رسالت، سميه، نوفل لوشاتو، ساحل و پليس، گلزار شهدای گمنام بوستان مجيديه، امام زاده پنج تن لويزان و ميادين شاهد و رهبر با فرارسيدن زمان افطار در ميان شهروندان روزه دار توزيع می شود.

شهردار منطقه ۴ از برپايی كرسی تلاوت زنده قرآن با حضور قاريان قرآن كريم و اجراي زنده اذان پيش از توزيع افطاری در مكان های ياد شده خبر داد و افزود: همچنين مقرر شده در اين اماكن نماز مغرب و عشا به صورت جماعت برگزار شود.

کمالی زاده همچنین به برگزاری برنامه قنوت غنچه برای کودکان در مساجد اشاره کرد و گفت: همزمان با شب های مبارک قدر برنامه قنوت غنچه با محوریت کودکان در مساجد منتخب منطقه با حضور روحانیون برگزار و برنامه های مرتبط با این شب برای کودکان اجرایی می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط