1402/01/23-03:36

لاله ها زينت بخش فضای سبز باب الرضای تهران شدند

لاله ها زينت بخش فضای سبز باب الرضای تهران شدند

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از کاشت ۱۲ هزار پیاز و گلدان لاله در «طرح بهاران خدمت» خبر داد و گفت: با شروع بهار و گرمی هوا اين لاله ها در رنگهای مختلف زينت بخش فضای سبز منطقه شدند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی با اشاره به اینکه کاشت پياز گل لاله به منظور افزايش کيفيت فضای سبز، زيبايی منظر شهری و توسعه فضای سبز و ايجاد چشم انداز مطلوب انجام می شود افزود: به همین منظور پیاز لاله ها زمستان گذشته در میدان بسیج، بزرگراه امام رضا(ع) و حیاط شهرداری منطقه کاشته شد.

او به دیگر اقدامات گل کاری در طرح بهاران خدمت در منطقه اشاره کرد و گفت: اجرای ۳۴۷۷ مترمربع فرش گل با گلهای بنفشه، شب بو و سایر گلهای فصلی در بزرگراه ها و فضاهای سبز منطقه از جمله این اقدامات بود.

صدیقی اضافه کرد: کاشت ۱۴ مورد فلاورباکس های طبقاتی در نواحی ۲، ۳، ۴، ۵ و بوستان آزادگان، ۱۱ مورد المان گل کاری شده در بزرگراه امام رضا(ع)، بوستان آزادگان، بزرگراه آزادگان و...، کاشت بیش از ۱۷ هزار اصله نهال در معابر، بوستان ها و جنگل کاری ها و کاشت ۱۸۰۰ مترمربع گل شب بو نيز در اين طرح انجام شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در پایان به تمهیدات انجام شده در ایمن سازی تجهيزات بوستان ها اشاره کرد و گفت: وسایل بازی کودکان، وسایل بدنسازی بزرگسالان، پایه چراغ و تابلو برق بوستانها ایمن سازی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط