1402/01/24-16:36

احتمال وقوع سیل در مسیل های غرب پایتخت/ اقدامات پیشگیرانه منطقه ۲۱ در مقابله با طغیان احتمالی مسیل ها

احتمال وقوع سیل در مسیل های غرب پایتخت/ اقدامات پیشگیرانه منطقه ۲۱ در مقابله با طغیان احتمالی مسیل ها

معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور و در پی بارش‌های فصلی؛ اقدامات پیشگیرانه متعددی را در دستورکار جدی خود قرار داده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "مسعود نوابی" معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با بیان مطلب فوق گفت: در پی پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، تمامی عوامل اجرایی و نیروهای کارگری ادارات خدمات شهری و مسیل‌ها و قنوات این معاونت در حالت آماده باش کامل هستند تا روند خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان دچار خلل نشود.

وی ادامه داد: جهت جلوگیری از آبگرفتگی و طغیان مسیل قوری چای(روددره وردآورد)، بیل زنجیری و کامیون بر روی تقاطع بزرگراه متوسلیان محدوده پل قوری چای مستقر شده است.

نوابی تاکید کرد: تهیه و شارژ کیسه‌های شن و استقرار آنها در محل‌های از پیش تعیین شده با هدف مقابله با سیلاب و روان‌آب‌های احتمالی انجام گرفته است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ با اشاره به اینکه لایروبی انهار و حوضچه‌ های رسوب‌گیر سطح نواحی سه‌گانه پیش از آغاز فصل بهار انجام گرفته، یادآور شد: بازدیدهای میدانی مستمر از نقاط حساس آبگیر در محدوده هر سه ناحیه منطقه از روزهای نخست سال جدید به منظور شناسایی دقیق مکان‌های احتمالی جریان روان‌آب‌های ناشی از بارش باران انجام پذیرفته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط