1402/01/25-14:07

آماده باش و استقرار نیروهای خدمات شهری در نقاط حساس منطقه یک/ هشدار به واحد‌های تجاری در مسیر کوهستان

آماده باش و استقرار نیروهای خدمات شهری در نقاط حساس منطقه یک/ هشدار به واحد‌های تجاری در مسیر کوهستان

نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه یک با اعلام وضعیت بارشی سازمان هواشناسی، از چهارشنبه شب، به صورت آماده باش در نقاط حساس و آبگیر شمال تهران مستقر شدند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید مهری سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک در خصوص آخرین اقدامات و تمهیدات برای بارش باران در این منطقه اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری در نواحی دهگانه منطقه از چهارشنبه شب با استقرار در نقاط آبگیر اقدام به پایش انهار، شبکه های زبالگیر کردند و همچنین ماشین آلات مورد نیاز مانند بابکت ها، پمپ های آب و... در سطح نواحی از نظر مکانیکی مورد بررسی و در صورت لزوم رفع نقص شدند.

وی افزود: با انجام مستمر لایروبی و پاکسازی انهار، با بارش این نعمت الهی وضعیت معابر مناسب و آبگرفتگی که موجب ایجاد مشکل در تردد وسایل نقلیه و معابر بزرگراهی شود به وجود نیامد و حرکت در جریان بود.

مهری از رانندگان خواست در زمان بارش ها سرعت مجاز و احتیاط لازم را داشته باشند و متوجه عبور عابرین پیاده نیز باشند و شهروندان نیز با مشاهده آبگرفتگی با شماره ۱۳۷ تماس حاصل کنند تا نیروهای مستقر سریع در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل کنند.

سرپرست این معاونت در خصوص آخرین وضعیت کوهستان های این منطقه نیز توضیح داد: از ساعت ۱۲ ظهر پنجشنبه گشت های منطقه تذکرات لازم را به واحدهای تجاری و رستوران ها دادند و یک سری از این واحدها نسبت به جمع آوری اقدام کردند و واحدهایی که از جمع آوری استنکاف کردند نیز  با کمک پلیس کوهستان اقدام به جمع آوری کردند.

وی گفت: در کنار این اقدامات بنرهای هشدار دهنده و پیامک هشدار دهنده نیز برای ساکنین حومه رودخانه و نقاطی که خطر وقوع سیل در آن وجود دارد ارسال شده و برای این افراد پیش از این یک بانک اطلاعاتی ایجاد شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط