1402/01/27-12:32

رویکرد تحولی در موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران

رویکرد تحولی در موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران

موسسه آموزش عالی علمی و کاربردی شهرداری تهران با بر عهده گرفتن آموزش های ضمن خدمت شهرداری تهران توانسته است گام بزرگی در مسیرارتقای سطح آموزشی کارکنان بردارد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران، در سال گذشته این موسسه با برگزاری بیش از ۷۰۰ دوره آموزشی در شش ماهه دوم سال جاری و هم چنین جذب بیش از ده هزار نفر در دوره های فراگیر توانسته سطح مهارت های عمومی و تخصصی کارکنان شهرداری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. 

روح اله علیخان گرگانی با اشاره به این که ماموریت برگزاری بخشی از دوره های آموزشی ضمن خدمت در شش ماهه دوم سال گذشته به موسسه آموزش عالی علمی کاربردی سپرده شده است افزود: در گذشته این دوره ها توسط ده ها موسسه بیرونی برگزار می شد؛ در حالی که هم اکنون به صورت منسجم و با برنامه ریزی های زمان بندی شده و بر اساس نیاز سنجی های مستمر و بررسی های آماری دقیق، نسبت به برگزاری دوره ها و صدور گواهی نامه های آموزشی  اقدام می گردد.

وی هم چنین به اقدام گسترده ی این موسسه در خصوص افزودن رشته های تخصصی در حوزه آموزش های ترمیک اشاره کرد و گفت: بر اساس مهارت سنجی های به عمل آمده و نیاز سنجی از حوزه های تخصصی، این موسسه اقدام به افزایش برخی عنوان رشته های تخصصی از شش ماهه دوم سال جاری نموده که از مهم ترین آن ها می توان به رشته راهبری قطار مترو اشاره کرد. 

رییس موسسه عالی آموزش علمی کاربردی با تاکید بر این موضوع که این رشته برای اولین بار در ایران و با توجه به نیاز مبرم کلان شهرها و کم­بود متخصص در این حوزه افزوده شده است، خاطر نشان کرد: این موسسه آمادگی  مذاکره و همکاری با سایر دانشگاه های کشور برای راه اندازی رشته های مشابه را دارد.

از دیگر رشته های تخصصی اضافه شده می توان به رشته ی حقوق شهرسازی و معماری اشاره کرد که بر اساس نیاز سنجی در حوزه ی موارد حقوقی مباحث معماری و شهر سازی و در راستای جلوگیری از مشکلات و معضلات موضوعات مربوط به ساخت و ساز در شهر تهران پایه ریزی شده است. 

روح اله علیخان گرگانی هم چنین از افزایش تعداد رشته های تخصصی در سال جاری با توجه به نیازسنجی های به عمل آمده خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط