1402/01/27-13:46
در هشتمین جلسه قرارگاه اجتماعی باب الرضای تهران مطرح شد؛

آغاز طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر منطقه ۱۵

آغاز طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ در هشتمین جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه از آغاز طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر منطقه و به ویژه در سه محور میدان اسب سوار بسیجی، پشت ناحیه مقاومت بسیج و روبروی بازار گل خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری در هشتمین جلسه قرارگاه اجتماعی گفت: شهرداری پای کار جمع آوری معتادان هست و انتظار داریم سایر سازمانها نیز در این ارتباط مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

او در ادامه با تاکید براینکه یکی از مهمترین مصوبات این جلسه جمع آوری معتادان میدان اسب سوار بسیجی در سه راه افسریه است، خاطر نشان کرد: این محل به دلیل موقعیت جغرافیایی آن به پاتوق معتادان متجاهر تبدیل شده و این بار نیاز به یک همت همگانی و جمع آوری از سطح شهرداریم تا این افراد از محلی به محل دیگر کوچ نکرده و معتادان این نقطه ظرف یکماه آینده با کمترین خسارت جمع آوری شوند.

شیری همچنین بر مکاتبه و پی گیری افزایش ظرفیت پذیرش و غربالگری مرکز شهید زیادیان از مرکز خدمات اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد.

شهردار منطقه در ادامه از سرکلانتری و کلانتری های منطقه به جهت جمع آوری سدمعبر شهرزاد تشکر کرد و از معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه خواست تا موضوع دو طرفه کردن این خیابان را پیگیری کند.

بنابراین گزارش، این نشست با حضور شهردار منطقه، معاون دادستان، جانشین سرکلانتر ششم، رئیس پایگاه ششم مواد مخدر، نماینده راهور، معاون اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر، معاونین اجرایی و شهرداران نواحی منطقه برگزار شد.

این گزارش حاکیست، در ادامه جلسه هر یک از اعضای قرارگاه گزارشی از اقدامات انجام شده سازمان خود در خصوص موضوعات قرارگاه اجتماعی ارائه داده و نقطه نظراتشان را در ارتباط با جمع آوری معتادان متجاهر بیان کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط