1402/01/27-15:13
در راستای ارتقای خدمات به شهروندان انجام شد؛

اجرای ۲۳ هزار مترمربع بهسازی، آسفالت و پیاده رو سازی در منطقه ۱۳

اجرای ۲۳ هزار مترمربع بهسازی، آسفالت و پیاده رو سازی در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ گفت: طرح «بهاران خدمت» در منطقه ۱۳ با هدف لزوم افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان و تغییر چهره شهر در فروردین ۱۴۰۲ و همچنین ماه مبارک رمضان با به کارگیری ظرفیت‌های موجود در دو محور بزرگراهی و عمومی از اواخر اسفند ماه آغاز و هم اکنون نیز در حال اجراست.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی با بیان اینکه رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح معابر می‌تواند، تأثیر خوبی در ایجاد شبکه های عبور و مرور شهری داشته باشد، اظهار داشت: با توجه به نیاز سنجی های صورت گرفته از وضعیت آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های منطقه، عملیات روکش و لکه گیری آسفالت به متراژ ۱۹۴۲۷ متر مربع اجرایی شد.

شهردار منطقه۱۳ افزود: با هدف کسب رضایتمندی عمومی شهروندان همه معابر منطقه بر اساس اولویت بندی کارشناسی شده نوبت بندی شده و چندین مرحله عملیات زیرسازی، پیاده روسازی و عمرانی به متراژ ۴۴۸۵ مترمربع انجام شده است.

محمد هادی علی احمدی تصریح کرد: اجرای طرح های متنوع عمرانی از جمله جدول بندی و مرمت ۱۰۷ مترطول، نهرسازی و مرمت ۱۵۴۲ مترطول و همسطح سازی دریچه ها با درنظر داشتن درخواست های متعدد شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس از موارد اجرایی این اقدامات بود.

"بهاران خدمت" طرحی است که با توجه به پیش رو بودن مناسبت‌هایی همچون بهار طبیعت، نیمه شعبان، بهار قرآن و ماه مبارک رمضان و... با شعار «آمد بهار جان ها» در راستای ارتقای رضایتمندی شهروندان و بهبود کیفیت نگهداشت شهر و رسیدگی ویژه به امور جاری و اجرای اقدامات ویژه متناسب با ایام اجرایی شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط