1402/01/29-22:33

جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید سعید فطر در منطقه ۷

جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید سعید فطر در منطقه ۷

جلسه هماهنگی نماز عید سعید فطر با حضور شهردار، معاونین و مدیران منطقه ۷ با هدف برنامه ریزی ایجاد زیرساخت های لازم و با کیفیت در روز برگزاری این فریضه دینی برپا شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، از آنجایی که شهرداری تهران به عنوان کمیته پشتیبانی برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی(ره) انتخاب شده است از همین رو با برگزاری جلسات متعدد و برنامه ریزی همه جانبه در منطقه ۷ تهران در تلاش بوده تا از همه ظرفیت های خود بهره برده و خدمات با کیفیت به نمازگزاران ارائه نماید.

براساس این گزارش مرمت کفپوش بتنی سطح پیاده روهای منتهی به مصلی در خیابان های قنبر زاده، شهید بهشتی و خرمشهر به میزان ۴۵ مترمربع، مرمت جداره دیوار ضلع شمال شرقی مصلی از درب میانی به خیابان شهید قنبر زاده به طول ۱۵۸ متر، لکه گیری در سطح معابر داخلی مصلی با پخش ۳۲ تن آسفالت تنها بخشی از اقدامات این منطقه بوده است.

گفتنی است بر طبق پیش بینی های صورت گرفته تا پایان روز سه شنبه عملیات روکش دستی آسفالت به میزان ۵۰ تن در مقابل ورودی خواهران و معبر ورودی به صحن مصلی در ضلع جنوب شرقی اجرا خواهد شد.

لکه گیری آسفالت و روکش دستی به میزان ۸۵۰ مترمربع، همسطح سازی دریچه و پل های عابرپیاده از سواره رو به پیاده رو مقابل دربهای ورودی مصلی امام خمینی(ره) در معابر پیرامون از دیگر فعالیت های معاونت فنی و عمران منطقه ۷ بوده است.

لازم به ذکر است لایروبی، پاکسازی و رسوب برداری کانال های موجود در مصلی به طول یکهزار و ۶۰۰ مترطول، ۶۴ هکتار رفت و روب از شروع عملیات تا کنون و همچنین استفاده از نیروی انسانی، واترجت، تانکر، جاروب بزرگراهی، خاور، جدول شوی بابکت از دیگر ویژه برنامه های معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه بود.

در ادامه می توان به نظافت معابر، انهار و پاکسازی پوستر و شستشوی مخزن و زیر مخزن در خیابان خرمشهر حد فاصل خیابان نوبخت تا مصلی هر دو سمت از سوی ناحیه یک، خیابان هویزه حد فاصل خیابان مرغاب تا مصلی توسط ناحیه دو، خیابان بهشتی حد فاصل خیابان یوسفی تا مصلی توسط ناحیه سه، داخل مصلی امام خمینی(ره) توسط ناحیه چهار و خیابان علی اکبری حد فاصل خیابان میرزای زینالی تا خیابان بهشتی توسط ناحیه پنج از دیگر فعالیت هایی بود که از سوی منطقه ۷ اجرا شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط