1402/01/29-23:29
در جلسه هم‌اندیشی نظارت ستادی اداره روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۴ عنوان شد؛

تعامل موثر با شهروندان رمز موفقیت روابط عمومی پویا

تعامل موثر با شهروندان رمز موفقیت روابط عمومی پویا

در جلسه هم اندیشی نظارت ستادی اداره روابط‌ عمومی شهرداری منطقه ۴ با روابط‌ عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران بر تعامل موثر با شهروندان منطقه تاکید شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این جلسه که با حضور صائبی معاون روابط ‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و جمعی از مدیران این مرکز، مدیر روابط عمومی منطقه ۴ و تعدادی از کارشناسان این حوزه برگزار شد، درخصوص روند کار و فعالیت های روابط عمومی منطقه ۴ بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه صائبی ضمن تشکر از زحمات پرسنل خدوم حوزه روابط عمومی منطقه ۴ گفت: خداوند را شاکریم که روابط عمومی منطقه ۴ به عنوان بزرگترین منطقه پایتخت حضور فعالی در تمامی زمینه ها داشته و به عنوان سخنگوی شهرداری منطقه ۴ رضایت شهروندان را کسب کرده است.

او در ادامه گفت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین مدیریت شهری و شهروندان نقش بسیار مهمی را برعهده دارد و حضور فعالانه در این راه گام های موفقیت و پیشرفت را در پیش خواهد داشت.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات افزود: ارتباط و تعامل دو طرفه بین شهروندان و شهرداری ها از اولویت های اساسی کار روابط عمومی است و داشتن پل ارتباطی همچون کانال های محلی در این میان بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه این جلسه قهرمانی مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ بعد از تشریح عملکرد یک ساله این حوزه گفت: روابط عمومی به عنوان مرجع شناساندن اهداف و سیاست ها و کارکردهای شهرداری به شهروندان، جایگاه بسیار موثری در مدیریت شهری دارد.

او در ادامه بر دیگر وظایف و اقدامات یکساله روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ اشاره کرد گفت: شناخت افکار عمومی، نحوه شکل گیری آنها و راه های تغییر آن در صورت نیاز از دغدغه های اصلی روابط عمومی منطقه ۴ است.

در پایان این جلسه معاون روابط ‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از اقدامات و فعالیت های اداره روابط عمومی منطقه ۴ اظهار خرسندی کرد و راهکارهای مورد نیاز را برای وضعیت مطلوب تر ارائه داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط