1402/01/29-23:46

تداوم طرح انضباط شهری در محور شهرزاد منطقه ۱۵

تداوم طرح انضباط شهری در محور شهرزاد منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از تداوم طرح انضباط شهری در محور مهم خیابان شهید رجب نیا (شهرزاد) در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به تداوم طرح انضباط شهری که در روزهای پایانی سال آغاز شد، افزود: این طرح همچون سال گذشته با جدیت و با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست، پرسنل شهرداری نواحی یک، معبربانان، دادستان شهید محلاتی و نیروی انتظامی بمنظور حفظ انضباط شهری تداوم دارد.

او با اشاره به اینکه این طرح از ساعت ۹ صبح تا ۷ شب ادامه دارد افزود: بیش از ۱۰۰ وانت باری، میوه فروش و بساط گستردر محورشهید رجب نیا(شهرزاد)، پس از ۱۰ها سال جمع آوری شد و در صورت تمایل و درخواست وانت باری های به آنان در زیر پل بعثت مکانی برای استقرار داده می شود.

شهردار منطقه در ادامه به برنامه ریزی های انجام شده در حوزه سد معبر اشاره کرد و گفت: ستاد رفع سدمعبر منطقه تشکیل و اقدام و دستورات لازم به نواحی و نیروهای معبربان به صورت روزانه صادر می شود.

شیری با اشاره به اینکه این طرح بنا به درخواستهای شهروندان و کسبه محله، پی گیری و بازدیدها انجام و اقدامات لازم هماهنگی با نهاد های نظارتی انجام شد، افزود: شهروندان محله از اجرای طرح یادشده ابراز رضایتمندی کرده و خواستار تداوم اجرای آن هستند.

برپایه این گزارش؛ مانور نیروهای خدمات شهری و معبر بانان با حضور رئیس اداره خدمات شهری، مسئول حوزه معبر شرکت شهربان، معاونین و مدیران خدمات شهری نواحی هفتگانه و نماینده پیمانکار برگزار و صدیقی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه از  وضعیت نیروی انسانی و ماشین آلات پیمانکار شرکت شهربان بازدید کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط